Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd logowania iCloud pomimo zerowania hasła


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skalar07

Skalar07
  • 10 postów

Napisano 03 stycznia 2016 - 23:59

Witam,
od pierwszego dnia posiadania iPhona mam problem z logowaniem do iCloud, iTunes itp. Wcześniej używałam tego samego konta na poprzednim iPhonie, z którego się wylogowałam po zakupie nowego telefonu. Na komputerze bez problemu loguję się do mojego konta. Na urządzeniu nie mogę tego jednak zrobic, wyskakuje mi cały czas komunikat o nieprawidłowym Apple ID lub haśle. Wyzerowanie i utworzenie nowego hasła nie pomogło. Dodatkowo zaczął wyskakiwać komunikat o weryfikacji konta, jednak gdy próbuje to robić podając hasło w dalszym ciagu mnie nie loguje. Dziś gdy probowakam sie zalogować konto zostało zablokowane, gdy przeszłam cała procedurę odblokowania konta poprzez znowu zerowanie hasła, wciąż nie mogę sie zalogować. Próbowałam się wylogować z iCloud ale tez nie mogę tego zrobić, ponieważ rząda podania hasła. Czy ktoś mi pomoże? W AppStore tez miałam problem żeby sie zalogować by sciągnąć aplikacje, raz chwyciło a gdy chciałam zaktualizować iMovie to znów był błąd Apple ID lub hasła. Nie rozumiem całej tej sytuacji. Dodam, ze telefon to nie fake, kupiony z wiarygodnego źrodła.
Pozdrawiam,

#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 stycznia 2016 - 01:15

Czy na komputerze możesz zalogować się (Twoim kontem) na: https://www.icloud.com/ ?

Czy na Twoim (obecnym) iP jest włączone FMI https://www.icloud.com/activationlock/, a jeżeli tak to czy jest widoczny Twój obecny iPhone na Twoim koncie iCloud (po zalogowaniu na komputerze) i czy możesz go usunąć z konta z poziomu strony www.icloud.com ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 Skalar07

Skalar07
  • 10 postów

Napisano 04 stycznia 2016 - 11:58

Tak, mogę się zalogować na komputerze do iCloud moim kontem. Nie jest tam widoczny mój iPhone. FMI na stronie www.icloud.com/activationlock blokada jest włączona, w iPhonie w aplikacji FMI nie mogę sie zalogować.

#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 stycznia 2016 - 01:31

Jeżeli (logując się swoim kontem na icloud.com) nie jest tam widoczny Twój iPhone, to najprawdopodobniej na Twoim iPhone jest włączone FMI ale przypisane do innego konta AppleID (co tłumaczyłoby dlaczego na iPhone nie możesz się zalogować na swoje ID).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 Skalar07

Skalar07
  • 10 postów

Napisano 05 stycznia 2016 - 02:04

Tylko, że nigdy nie miałam innego konta, a telefon był fabrycznie nowy, nie miał poprzedniego właściciela.

#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 stycznia 2016 - 02:52

iP ma włączone FMI. Żeby wyłączyć FMI można to zrobić na icloud.com gdzie nie ma (na Twoim koncie) tego iP.  Jest więc prawdopodobne, że FMI jest przypisane do inego konta AppleID. Spróbuj wyłączyć FMI (z poziomu iP: Ustawienia/iCloud/Znajdź mój iPhone) i sprawdź dokładnie do jakiego AppleID zażąda hasła przy próbie wyłączenia


Użytkownik bee3 edytował ten post 05 stycznia 2016 - 02:52

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#7 Skalar07

Skalar07
  • 10 postów

Napisano 05 stycznia 2016 - 04:06

Nie udało się wyłączyć FMI z poziomu iP, zażądało hasła do tego samego konta, na które ciągle nie mogę się zalogować na telefonie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych