
Błąd logowania iCloud pomimo zerowania hasła
#1
Posted 03 January 2016 - 23:59
od pierwszego dnia posiadania iPhona mam problem z logowaniem do iCloud, iTunes itp. Wcześniej używałam tego samego konta na poprzednim iPhonie, z którego się wylogowałam po zakupie nowego telefonu. Na komputerze bez problemu loguję się do mojego konta. Na urządzeniu nie mogę tego jednak zrobic, wyskakuje mi cały czas komunikat o nieprawidłowym Apple ID lub haśle. Wyzerowanie i utworzenie nowego hasła nie pomogło. Dodatkowo zaczął wyskakiwać komunikat o weryfikacji konta, jednak gdy próbuje to robić podając hasło w dalszym ciagu mnie nie loguje. Dziś gdy probowakam sie zalogować konto zostało zablokowane, gdy przeszłam cała procedurę odblokowania konta poprzez znowu zerowanie hasła, wciąż nie mogę sie zalogować. Próbowałam się wylogować z iCloud ale tez nie mogę tego zrobić, ponieważ rząda podania hasła. Czy ktoś mi pomoże? W AppStore tez miałam problem żeby sie zalogować by sciągnąć aplikacje, raz chwyciło a gdy chciałam zaktualizować iMovie to znów był błąd Apple ID lub hasła. Nie rozumiem całej tej sytuacji. Dodam, ze telefon to nie fake, kupiony z wiarygodnego źrodła.
Pozdrawiam,
#2
Posted 04 January 2016 - 01:15
Czy na komputerze możesz zalogować się (Twoim kontem) na: https://www.icloud.com/ ?
Czy na Twoim (obecnym) iP jest włączone FMI https://www.icloud.com/activationlock/, a jeżeli tak to czy jest widoczny Twój obecny iPhone na Twoim koncie iCloud (po zalogowaniu na komputerze) i czy możesz go usunąć z konta z poziomu strony www.icloud.com ?
Pomogłem ? - Lubię to
#3
Posted 04 January 2016 - 11:58
#4
Posted 05 January 2016 - 01:31
Jeżeli (logując się swoim kontem na icloud.com) nie jest tam widoczny Twój iPhone, to najprawdopodobniej na Twoim iPhone jest włączone FMI ale przypisane do innego konta AppleID (co tłumaczyłoby dlaczego na iPhone nie możesz się zalogować na swoje ID).
Pomogłem ? - Lubię to
#5
Posted 05 January 2016 - 02:04
#6
Posted 05 January 2016 - 02:52
iP ma włączone FMI. Żeby wyłączyć FMI można to zrobić na icloud.com gdzie nie ma (na Twoim koncie) tego iP. Jest więc prawdopodobne, że FMI jest przypisane do inego konta AppleID. Spróbuj wyłączyć FMI (z poziomu iP: Ustawienia/iCloud/Znajdź mój iPhone) i sprawdź dokładnie do jakiego AppleID zażąda hasła przy próbie wyłączenia
Edited by bee3, 05 January 2016 - 02:52.
Pomogłem ? - Lubię to
#7
Posted 05 January 2016 - 04:06
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users