Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Nie mogę zmienić Apple ID w App Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sandyh

sandyh
  • 2 postów

Napisano 28 grudnia 2015 - 12:07

Cześć,

przeszukałam sporo tematów i różnych stron, ale mój problem jest chyba nietypowy... A mianowicie chce usunąć stare Apple ID na nowe w App Store. Wylogowałam się ze starego ID z icloud itd, zalogowałam się na nowe Apple ID.. Idąc tym krokiem w App Store mam podany w Featured już to nowe poprawne ID, ale jak chcę coś zaktualizować to wciąż iPhone pyta mnie o hasło do poprzedniego ID, nie mam możliwości zmiany loginu w tym okienku, bo edytować można tylko hasło. Synchronizowałam telefon z komputerem, tam też pozmieniałam stary mail na nowy, ale problem wciąż jest.... Ktoś wie jak mi pomóc? :o



#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 grudnia 2015 - 12:22

Usuń WSZYSTKIE aplikacje pobrane na starym AppleID i kup/pobierz je na nowym. Aplikacje są przypisane do AppleID więc próba aktualizacji powoduje koneiczność zalogowania się na stare AppleID.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 grudnia 2015 - 12:30

Dokładnie tak. Trzeba usunąć i od nowa zainstalować z nowego konta te aplikacje, które wołają o stare konto.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 sandyh

sandyh
  • 2 postów

Napisano 05 stycznia 2016 - 01:38

Tak, to działa! Dziękuje Wam bardzo serdecznie!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych