Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dziwnie wysokie zużycie baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#76 krisjdm18

krisjdm18
  • 10 postów

Napisano 21 marca 2016 - 19:19

A ja wyłączyłem iCloud Drive i chyba jest lepiej, dam jak jutro czy zżera mi baterie, posiadam IPhone 6 64gb najnowszy system.

#77 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 03 kwietnia 2016 - 09:42

Gdzieś przeczytałem też że podobno zmiana hasła do iCloud poprawia sprawę. Trochę dziwne rozwiązanie ale hmm może jednak coś w tym jest.


  • JJ79 lubi to

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#78 JJ79

JJ79
  • 116 postów
  • SkądDania

Napisano 04 kwietnia 2016 - 18:59

No i się po...psuło :/ Parę dni było w porządku, a dziś od rana bateria leci jak szalona... Żadnych zmian w systemie, żadnych nowych aplikacji, etc. Uruchamiałem ponownie, resetowałem przez przytrzymanie Home + Sleep i wciąż to samo...

 

Ech...

 

 Narazie doczytałem do tego miejsca. Spróbuj wyłączyć iCloud Drive w ustawieniach iCloud i daj znać czy w czymś to pomogło. U mnie to niby rozwiązuje problem choć powoduje inne :) ale bateria wręcz stoi w miejscu. 



#79 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 04 kwietnia 2016 - 19:39

 Narazie doczytałem do tego miejsca. Spróbuj wyłączyć iCloud Drive w ustawieniach iCloud i daj znać czy w czymś to pomogło. U mnie to niby rozwiązuje problem choć powoduje inne :) ale bateria wręcz stoi w miejscu. 

Wyłączyłem na iPadzie Mini 2 ale wciąż nic wielkiego. Zmieniłem hasło i też nic. On podobnie jak mój iPhone ewidentnie traci zbyt dużo baterii. Stracił 40% przy streamie 1,5 h i nagrzał się jak nigdy. Cóż pozostaje chyba tylko restore i ustawienie jako nowy.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#80 JJ79

JJ79
  • 116 postów
  • SkądDania

Napisano 05 kwietnia 2016 - 04:23

Wyłączyłem na iPadzie Mini 2 ale wciąż nic wielkiego. Zmieniłem hasło i też nic. On podobnie jak mój iPhone ewidentnie traci zbyt dużo baterii. Stracił 40% przy streamie 1,5 h i nagrzał się jak nigdy. Cóż pozostaje chyba tylko restore i ustawienie jako nowy.

Mój iPad Air nie ma tego problemu, ale coś jest na rzeczy. Wczoraj zmieniłem także hasło choć jedyną różnicą teraz jest brak możliwości zalogowania się na iPhonie
Osobiście chyba sprzedam 6s i kupię SE.

Użytkownik JJ79 edytował ten post 05 kwietnia 2016 - 04:24


#81 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 05 kwietnia 2016 - 14:37

Soft 9.3.1. Jednego dnia jest ok a następnego czas użycia równa się czasowi w gotowości. W takim przypadku oczywiście bateria szybciej się wyczerpuje. O co w tym kurde mol chodzi?



#82 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 05 kwietnia 2016 - 14:46

Nawet Tomek Kuk tego nie wie.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#83 JJ79

JJ79
  • 116 postów
  • SkądDania

Napisano 05 kwietnia 2016 - 16:52

Soft 9.3.1. Jednego dnia jest ok a następnego czas użycia równa się czasowi w gotowości. W takim przypadku oczywiście bateria szybciej się wyczerpuje. O co w tym kurde mol chodzi?


Trochę prześledziłem odpowiedzi i tu i w poście, który założyłem.
Wczoraj zresetowałem hasło do iCloud. Super. Dziś nie mogłem się zalogować. Po prostu kręcił się postęp, pózniej znowu tylko zaloguj..... Więc zresetowałem ustawienia telefonu, chociaż to pain in the ass ;) Zalogowałem się. Kurde, bateria wróciła do normy. Przyznaję, że myślałem po przeczytaniu o opcji zmiany hasła jako pomocy dla baterii jak o jakiejś herezji. Jednak w poście założonym przeze mnie zauważyłem, że iCloud Drive jest przyczyną tragicznego środku baterii u mnie. A wszystko zaczęło się około 15 marca, więc przed aktualizacja 9.3.1

#84 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 05 kwietnia 2016 - 20:29

Też tak pomyślałem o tym haśle jak pierwszy raz przeczytałem o tym. Dzisiaj mój ipada działa chyba niezle. Iphone odbieram jutro po wymianie baterii wtedy zobaczę. Co do logowania po zmianie hasła ja akurat nie miałem problemu. Niemniej uważam że problem jest po stronie apple a dokładniej ich jakichś serwerów.

A ja wyłączyłem iCloud Drive i chyba jest lepiej, dam jak jutro czy zżera mi baterie, posiadam IPhone 6 64gb najnowszy system.


Jak u ciebie z baterią? Rzeczywiście icloud drive i jego wyłączenie daje efekty u wszystkich?

Użytkownik kristof461 edytował ten post 05 kwietnia 2016 - 20:27

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#85 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 05 kwietnia 2016 - 22:40

Zwracam honor. Też mam problem z logowaniem ;)

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#86 JJ79

JJ79
  • 116 postów
  • SkądDania

Napisano 06 kwietnia 2016 - 03:52

Co za podało. 21% w 25 minut! Brawo. A było tak pięknie. Dziś wyłącze pakiet 200gb i zobaczę

Niemniej uważam że problem jest po stronie apple a dokładniej ich jakichś serwerów.

Mam takie samo zdanie. Wina leży po stronie Apple. W iCloud Drive wyłączone mam pobieranie w sieci komórkowej. Wchodzę tam przed chwilą na 4G a tam 35 000 rzeczy pobrane i ciągle pobiera. W baterii Safari 76%... Żadnej innej usługi powyżej 10%... Ciekawostka, Jobs się w grobie przewraca za ostatnie lata wpadek "Kuka". Dziś zmiana pakietu na darmowy lub maksymalnie na 50 GB. 37 minut w użyciu, stan baterii 73% Cudownie!!! Przynajmniej znam już przyczynę mojego PITA na 99,8%

Użytkownik JJ79 edytował ten post 06 kwietnia 2016 - 03:57


#87 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 kwietnia 2016 - 19:36

Dziś odebrałem iPhone po wymianie baterii. Zobaczymy co z tego wyniknie. Choć już coś mi nie gra. Ustawiam telefon jako nowy. Fakt faktem że na początku może on sobie coś indeksować itp bo już 3% uciekło po kilku minutach. Oby więcej się to nie zdarzało. Jeśli nie to cóż czeka mnie kolejna wizyta w serwisie i tym razem wymiana na "nowe" urządzenie. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#88 JJ79

JJ79
  • 116 postów
  • SkądDania

Napisano 06 kwietnia 2016 - 19:39

Dziś odebrałem iPhone po wymianie baterii. Zobaczymy co z tego wyniknie. Choć już coś mi nie gra. Ustawiam telefon jako nowy. Fakt faktem że na początku może on sobie coś indeksować itp bo już 3% uciekło po kilku minutach. Oby więcej się to nie zdarzało. Jeśli nie to cóż czeka mnie kolejna wizyta w serwisie i tym razem wymiana na "nowe" urządzenie. 

 

Jeśli włączyłeś synchronizację z iCloud, daj mu dzień :) Ale mogę Ci powiedzieć, że jest problem z iCloud Drive!!! Od 3 godzin, próbuję usunąć kilka folderów ... ciągle wyskakuje problem, że iCloud nie działa, lub nie można było usunąć folderów ... Masakra! 



#89 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 kwietnia 2016 - 19:54

Ustawiłem jako nowy i tak zalogowałem się do iCloud ale wyłączyłem iCloud Drive. Zobaczymy czy faktycznie bateria zawsze na początku wariuje a potem się uspokaja bo już stracił 8% także jeśli ma tak zostać to nie jest dobrze. Tyle to powinien stracić przy jakiejś baterio żernej grze albo coś takiego. 

 

Aktualizacja: Źle to na razie wygląda. Po odpaleniu i wgraniu iOS 9.3 było 34%. Teraz jest już 17%. Jak widać minęła mniej więcej godzina a ja ok parę programów ściągnąłem ale tak naprawdę nic wielkiego z telefonem nie robiłem. Tymczasem 17% poszło. Ehhh. Poużywam go kilka dni ale obawiam się że pod koniec przyszłego tygodnia stanie się nieuchronne. 


Użytkownik kristof461 edytował ten post 06 kwietnia 2016 - 20:22

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#90 Danny7

Danny7
  • 58 postów
  • SkądAlberta

Napisano 06 kwietnia 2016 - 20:24

Mam to samo. 5s. Bylem w serwisie, facet mi powiedzial ze bateria jest OK, i ze nie wiedzą co jest................ zaproponował mi kupno nowego telefonu... jak bylem zadowolony i szczesliwy ze mam ten telefon tak teraz zaczynam sie bardzo wkur.....c na ten burdel... kupilem 1.5 roku telefon za 3 kola i co? mam sobie kupic nowy? nie mogac nawet sprzedac starego bo przeciez bateria mi trzyma nawet jak NIC z nim nie robie... 3-4 godziny??

 

Jutro mam isc wymienic baterie... ale czy to cos da? Tez uwazam ze to kwestia bledow po stronie Apple.....


iPhone 13 Mini, MacBook Pro 2020 M1


#91 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 kwietnia 2016 - 21:30

Mam to samo. 5s. Bylem w serwisie, facet mi powiedzial ze bateria jest OK, i ze nie wiedzą co jest................ zaproponował mi kupno nowego telefonu... jak bylem zadowolony i szczesliwy ze mam ten telefon tak teraz zaczynam sie bardzo wkur.....c na ten burdel... kupilem 1.5 roku telefon za 3 kola i co? mam sobie kupic nowy? nie mogac nawet sprzedac starego bo przeciez bateria mi trzyma nawet jak NIC z nim nie robie... 3-4 godziny??

 

Jutro mam isc wymienic baterie... ale czy to cos da? Tez uwazam ze to kwestia bledow po stronie Apple.....

Wiesz pytanie co znaczy dobra. Będąc w serwisie zaznaczyłem że Apple zrobiło mi już swoją diagnostykę i według nich bateria jest ok. Sądząc jednak że rozpiętość słowa "ok" jest znaczna zapytałem dopytałem o to. Serwisant powiedział że do 60% pojemności pierwotnej Apple uznaje baterię za dobrą. Może zatem twoja jest faktycznie już słaba. Po 1,5 roku używania jakiegoś intensywnego czy coś jest to możliwe. W moim przypadku było to 96% pojemności pierwotnej więc raczej nie obstawiałem baterii ale że telefon na gwarancji to postanowiłem wymienić. Gdyby nagle wszystko zaczęło chodzić bo soft krzaczył to mam nową baterię. W czerwcu zeszłego roku musiałem wymienić swojego 2 letniego iPhone 5 bo też zaczął nagle tracić procenty. Wymiana baterii nic nie dała więc człowiek w serwisie uznał że to prawdopodobnie problemy z płytą główną i że tutaj nic się nie da zrobić. Lepiej w takiej sytuacji kupić nowy egzemplarz. Ja jestem w o tyle lepszej sytuacji że mam jeszcze gwarancję. 

Poza tym jest jeszcze jedna sprawa. Mi bateria ucieka a w statystykach baterii nie ma niczego niepokojącego. Może u ciebie jest coś co widać że zjada baterię.


Użytkownik kristof461 edytował ten post 06 kwietnia 2016 - 21:33

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#92 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 06 kwietnia 2016 - 21:39

... do 60% pojemności pierwotnej Apple uznaje baterię za dobrą. ...

Poniżej 80% pojemności - Apple uznaje baterię za zużytą (wymagającą wymiany). Jeżeli bateria jest "OK" (czytaj: powyżej 80%) to jej wymiana niewiele wniesie do rozwiązania problemu)


  • kristof461 lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#93 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 kwietnia 2016 - 22:10

Poniżej 80% pojemności - Apple uznaje baterię za zużytą (wymagającą wymiany). Jeżeli bateria jest "OK" (czytaj: powyżej 80%) to jej wymiana niewiele wniesie do rozwiązania problemu)

Ponieżej 80% to już spoko. Te 60% brzmiały trochę śmiesznie ale byłem w stanie uwierzyć. W końcu to Apple. 
Co do baterii. Tak zdaję sobie sprawę że to na 99% nie rozwiąże problemu ale prawda jest też taka że to pierwszy krok do dalszych napraw. Zresztą dopóki wszystko jest na gwarancji i za to nie płacę niech robią co chcą ;)


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#94 damian07046

damian07046
  • 14 postów

Napisano 07 kwietnia 2016 - 01:58

Nie wiem czy ma to jakiś związek z tematem, ale w ciągu ostatnich kilku dni zauważyłem, że Youtube zaczął strasznie drenować moją baterię. 19 min na ekranie + 4min tło zużyło mi 30% baterii. Macie może jakiś pomysł czego to może być wina?



#95 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 07 kwietnia 2016 - 08:27

Jakiś błąd samej aplikacji. Dopóki drenaż baterii widać po zużyciu aplikacji to nie jest tak źle. Może spróbuj ją przeinstalować.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#96 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 08 kwietnia 2016 - 16:38

Odtworzenie i wgranie iOS 9.3 poprawiło stan baterii. Oby na dłużej. Teraz tylko boję się połączyć Muzykę z iCloud żeby nagle znów coś nie drenowało baterii.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#97 przemekz

przemekz
  • 5 postów

Napisano 11 lipca 2017 - 11:06

Cześć,

Posiadam od 3 lat iPhone'a 5s 16GB, z którym przez cały okres nie miałem żadnych problemów. W ostatnim jednak czasie pojawił się problem z szybko rozładowującą się baterią. Mając na uwadze okres 3 lat intensywnego używania telefonu wymieniłem baterię na nową. Niestety, problem nie ustąpił. Walczę z nim od ok 2 tyg.

Bateria w ciągu nocy (ok 7) godzin spada ze 100% do ok. 30-40%!

Co ciekawe, patrząc na czasy baterii "w gotowści" i "w użyciu" można założyć, że nieużywany przez mnie telefon ma czas "w użyciu" równy ok 2/3 czasu "w gotowści" (np 16 min w użyciu, 23 min w gotowści).

Co do tej pory robiłem, aby zdiagnozować problem i wyeliminować przyczynę:

- wyłączone odświeżanie w tle

- wyłączone Siri

- wyłączone usługi lokalizacji

żadna z tych rzeczy nie pomogła.

W końcu, wgrałem na nowo oprogramowanie przez iTunes i ustawiłem jako nowy iPhone, nie wgrywałem zadnych aplikacji, nie logowałem się do iCloud/iTunes - niestety do samo. Bateria leci jak szalona i te czasy baterii. Poza tym, nawet na świeżo zainstalowanym iOS nie mam informacji o zużyciu energii przez poszczególne aplikacje.

Podejrzewając, że trafiła się trefna bateria serwis wymienił po tygodniu baterię na kolejną sztukę. Nie pomogło.

 

Dziś, przez jakaś godzinę, po zmianie języka z polskiego na angielski i wyłączeniu Siri bateria się uspokoiła. Telefon nieużywany przez mnie faktycznie był chyba nieużywany, bo bateria nie spadała, a czas "w użyciu" nie zmieniał się. Niestety, po godzinie problem powrócił.

 

Mój iOS: 10.3.2. 

 

Moje pomysły na przywrócenie normalnego funkcjonowania telefonu się skończyły. Może jakieś sugestie z Wasze strony?



#98 winmaciek

winmaciek
  • 6 900 postów
  • Płeć:

Napisano 11 lipca 2017 - 12:23

Cześć,
Posiadam od 3 lat iPhone'a 5s 16GB, z którym przez cały okres nie miałem żadnych problemów. W ostatnim jednak czasie pojawił się problem z szybko rozładowującą się baterią. Mając na uwadze okres 3 lat intensywnego używania telefonu wymieniłem baterię na nową. Niestety, problem nie ustąpił. Walczę z nim od ok 2 tyg.
Bateria w ciągu nocy (ok 7) godzin spada ze 100% do ok. 30-40%!
Co ciekawe, patrząc na czasy baterii "w gotowści" i "w użyciu" można założyć, że nieużywany przez mnie telefon ma czas "w użyciu" równy ok 2/3 czasu "w gotowści" (np 16 min w użyciu, 23 min w gotowści).
Co do tej pory robiłem, aby zdiagnozować problem i wyeliminować przyczynę:
- wyłączone odświeżanie w tle
- wyłączone Siri
- wyłączone usługi lokalizacji
żadna z tych rzeczy nie pomogła.
W końcu, wgrałem na nowo oprogramowanie przez iTunes i ustawiłem jako nowy iPhone, nie wgrywałem zadnych aplikacji, nie logowałem się do iCloud/iTunes - niestety do samo. Bateria leci jak szalona i te czasy baterii. Poza tym, nawet na świeżo zainstalowanym iOS nie mam informacji o zużyciu energii przez poszczególne aplikacje.
Podejrzewając, że trafiła się trefna bateria serwis wymienił po tygodniu baterię na kolejną sztukę. Nie pomogło.

Dziś, przez jakaś godzinę, po zmianie języka z polskiego na angielski i wyłączeniu Siri bateria się uspokoiła. Telefon nieużywany przez mnie faktycznie był chyba nieużywany, bo bateria nie spadała, a czas "w użyciu" nie zmieniał się. Niestety, po godzinie problem powrócił.

Mój iOS: 10.3.2.

Moje pomysły na przywrócenie normalnego funkcjonowania telefonu się skończyły. Może jakieś sugestie z Wasze strony?

Wymiana była w autoryzowanym serwisie czy u „pana Mietka”?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#99 przemekz

przemekz
  • 5 postów

Napisano 11 lipca 2017 - 13:17

Wymiana była w autoryzowanym serwisie czy u „pana Mietka”?

W serwisie specjalizującym się w naprawie produktów Apple (http://www.imaster.com.pl/)

Sugerujesz, że to może być przyczyną problemu?



#100 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 lipca 2017 - 15:24

Nie, bo mało prawdopodobne, że na trzech bateriach telefon szybko się rozładowuje. Ale baterię włożyli Ci nędzną, bo nie masz informacji o zużyciu energii przez poszczególne aplikacje, a to właśnie wina tej baterii.

Jeśli to poważny serwis to na pewno potrafią sprawdzić z czego wynika problem, na pewno trzeba zacząć od sprawdzenia poboru prądu przez płytę główną, układu "U2"itd.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych