Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę się zalogować do Apple ID

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dassault

Dassault
  • 3 postów

Napisano 12 grudnia 2015 - 02:47

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem więc nie rugajcie mnie za bardzo :) Przymierzam się do kupienia 6 plus ale, żeby być pewnym czy na pewno iOS będzie mi odpowiadał postanowiłem kupić do poćwiczenia przez święta model niższy iPhone 5. Oczywiście kupiłem używany dostałem wszystko co było do telefonu i fakturki, był też tam login i hasło do iCloud. Telefon zresetowałem zarejestrowałem się na stronie na Apple ID ze strony www i próbowałem wpisać to na telefonie ale po akceptacji regulaminu mam komunikat "Nie można się zalogować", dodam, że na konto podane na fakturze loguje się bez problemu ale mam wtedy na telefonie maile tej osoby, sparowane inne urządzenia etc. Chciał bym mieć swoje własne konto z kontaktami, aplikacjami, zdjęciami etc. Jak to zrobić ?

PS: Czy na moim koncie będzie możliwe korzystanie z blokady iCloud w razie zgubienia, żeby uceglić telefon ? Czy to działa tylko na pierwszym dodanym koncie z danego aparatu ? W sumie to jest główny powód dlaczego chce spróbować z iOS, po 2 kradzieżach (jeden odzyskałem). chce mieć pewność, że nikt już sobie nie przywłaszczy tak łatwo telefonu.

Użytkownik Dassault edytował ten post 12 grudnia 2015 - 02:49

#2 OleYek

OleYek

• 17 478 postów

Napisano 12 grudnia 2015 - 10:11

Tak będzie można korzystać z blokady. Zrób restore iPhone, a przy AppleID sprawdź, czy możesz alogować się na http://appleid.apple.com/

Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 Dassault

Dassault
  • 3 postów

Napisano 12 grudnia 2015 - 12:20