Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5S - "robi co chce"


Najlepsza odpowiedź motylio , 20 grudnia 2015 - 09:47

Mały update na zakończenie tematu.

 

Postawienie na nowo w trybie dfu pomogło na jeden dzień. Po odstawieniu sprzętu do macsupportu (serwis zdecydowanie wart polecenia) okazało się jednak że to jednak dotyk w wyświetlaczu. Po wymianie wszystko wróciło do normy i co ciekawe "odżyła" bateria (zapomniałem dodać że przed pojawieniem się problemów z dotykiem dość poważnie spadła sprawność baterii). Dzięki jeszcze raz za pomoc.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 motylio

motylio
  • 295 postów

Napisano 10 grudnia 2015 - 12:50

Na wstępie przepraszam za taki opis problemu ale chyba najbardziej odpowiada sytuacji. Od kilku dni telefon co jakiś czas zaczyna "świrować". Próba odpalenia jakiejkolwiek aplikacji kończy się tym że telefon włącza absolutnie randomowo co mu się nawinie. Czyli klikam na przykład na ikonę Mail a ten już bez mojego udziału (nie dotykam ekranu) wchodzi w spotlight (wpisując kilka znaków w okienko wyszukiwania) potem włączy zoom tak że mam 4 ikonki na całym ekranie, próbuję zamknąć aplikację a ten wchodzi do książki telefonicznej albo tworzy nowego maila (oczywiście bez mojego udziału).

Wczoraj wyczyściłem go do zera i postawiłem przez iTunes na nowo (na kopii miałem finalną betę 9.2) i wydawało się że problem zniknął ale niestety dzisiaj znowu się zaczęło. Telefon nie zaliczył ani upadku ani zalania, natomiast jest to refub (poprzednikowi odkleił się ekran).

Pytanie, czy ktoś zetknął się z podobnym problemem ?? Czy może to być kwestia softu czy raczej problem sprzętowy??

 

Z góry dzięki za wszelkie informacje.



#2 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 10 grudnia 2015 - 13:33

natomiast jest to refub (poprzednikowi odkleił się ekran).


I masz odpowiedź na swój problem.

Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 grudnia 2015 - 13:35

I masz odpowiedź na swój problem.

 

To akurat nie ma znaczenia, bo ja rozumiem, że to telefon wymieniony przez Apple z powodu odklejenia ekranu w poprzednim telefonie.

To co dzieje się u Ciebie to usterka panelu dotykowego albo układu od dotyku na płycie głównej. Trzeba sprawdzić z innym ekranem. 

Odtwórz też oprogramowanie bez wgrywania żadnej kopii.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 10 grudnia 2015 - 13:38

Jeśli to refurb od Apple to zwracam honor, ale obstawiam że to refurb z allegro ;)

Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#5 motylio

motylio
  • 295 postów

Napisano 10 grudnia 2015 - 13:45

Dzięki za info :D

 

Tak telefon wymieniony na gwarancji w autoryzowanym serwisie. Przez cały czas (1,5 roku mniej więcej) sprawował się absolutnie bez zarzutu więc nie sądzę żeby to akurat miało wpływ.

 

Rozumiem że odtworzenie oprogramowania przez tryb dfu? BTW ze sprawdzeniem może być ciężko bo nie jestem w stanie przewidzieć kiedy to się stanie, może cały dzień działać a może co 5 minut szaleć ;)

Przy założeniu że którychś z tych elementów padł można oszacować koszt naprawy?



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 grudnia 2015 - 14:38

Zarówno w przypadku płyty jak i ekranu trzeba się przygotować na około 400-500 złotych.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 motylio

motylio
  • 295 postów

Napisano 10 grudnia 2015 - 14:45

Ok, dzięki za info. A jeszcze szybkie i ostatnie pytanie, ile czasu to zajmuje (w samym serwisie, bez wysyłek itp) ?



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 grudnia 2015 - 14:49

Ekran zazwyczaj wymienia się w godzinę ale jeśli to wina płyty to na pewno kilka dni razem z różnymi testami.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 motylio

motylio
  • 295 postów

Napisano 10 grudnia 2015 - 15:07

No to trochę lipa bo muszę najpierw ogarnąć nowy (nie mam nic w zapasie :() . Spróbuję go jeszcze postawić na nowo bez wgrywania kopii i zobaczymy.

 

Tak czy inaczej wielkie dzięki za pomoc.



#10 motylio

motylio
  • 295 postów

Napisano 20 grudnia 2015 - 09:47   Najlepsza odpowiedź

Mały update na zakończenie tematu.

 

Postawienie na nowo w trybie dfu pomogło na jeden dzień. Po odstawieniu sprzętu do macsupportu (serwis zdecydowanie wart polecenia) okazało się jednak że to jednak dotyk w wyświetlaczu. Po wymianie wszystko wróciło do normy i co ciekawe "odżyła" bateria (zapomniałem dodać że przed pojawieniem się problemów z dotykiem dość poważnie spadła sprawność baterii). Dzięki jeszcze raz za pomoc.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych