Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPod Nano 7g - Zepsuta bateria czy błąd systemowy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MarquisDM

MarquisDM
  • 2 postów

Napisano 05 grudnia 2015 - 22:04

Witam wszystkich użytkowników,

Słowem wstępu przyznam że dziwne, że nie miałem tu konta od kilku lat, ponieważ przeszedłem praktycznie wszystkie etapy iPodów, a użytkownikiem tego produktu jestem od 2004 roku.

W każdym razie miałem ostatnio dwa starszej generacji Touche, jednego mi skradziono, drugi dokonał żywota nagle we Wrześniu. W pośpiechu zdecydowałem się na zakup używanego Nano 7 Generacji i byłem z niego całkiem zadowolony (jest tylko o wiele za cichy dla mnie w porównaniu do starszego Toucha) ale użytkowałem go bez problemu do przedwczoraj, kiedy po nocnym ładowaniu rano działał jeszcze jakieś 20 minut i zaczął wariować.

Myślałem, że to może jakiś błąd z ładowarką, bo kontakt czasami zawodzi i że po prostu iPod się nie naładował. Podłączyłem go, naładowałem do maksimum i nadal problem powraca. Otóż iPod działa bez problemu TYLKO podłączony do ładowarki lub przez kabel USB do komputera. Wówczas nie ma żadnych problemów z jego użytkowaniem, mogę dowolnie słuchać muzyki (iPod służy mi tylko do tego) i nie następuje żadne nagłe wyłączanie. W innym przypadku, gdy iPod jest odłączony to po chwili działania zaczyna pokazywać różne stany baterii, od pełnej przez krytyczną do znowu pełnej i wreszcie wyłącza się, a wszystko to w przeciągu kilku sekund. Czasami stan baterii się nie zmienia i iPod wyłacza się tak po prostu.

Co powinienem zrobić? Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

PS. Tak, poszukałem w internecie i nie ma tematów i podobnych problemów, albo słabo szukam
PS2. Chętnie dowiedziałbym się co mogłoby pomóc w podgłośnieniu odrobinę dźwięku nie używając po prostu tego korektora w iTunesie, który zaburzy pasmo.



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 grudnia 2015 - 09:50

Bateria zepsuta, trzeba ją wymienić.


  • MarquisDM lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 MarquisDM

MarquisDM
  • 2 postów

Napisano 09 grudnia 2015 - 21:52

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Szukam obecnie metody wymiany takiej baterii. Nie mógłbym go wysłać do serwisu, ponieważ kupiłem używany i nie mam dokumentacji. Trochę się boję wymieniać ją samemu bo bardzo łatwo mógłbym go zepsuć. Jakieś sugestie?



#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 09 grudnia 2015 - 23:34

Serwis nie gryzie. I nie pyta o paszport.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 grudnia 2015 - 09:23

Do nas możesz przysłać. U nas nikt nie pyta o żadne papiery. Wymieniamy baterie w tych iPodach. W domu nie polecam się za to zabierać, bo to bardzo trudna operacja.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych