
Serwis, który polecacie Cortland Espo Serwis Warszawa
#1
Napisano 03 grudnia 2015 - 16:48
#2
Napisano 03 grudnia 2015 - 16:54
Oba podchodzą do tematu profesjonalnie.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 04 grudnia 2015 - 00:03
Z moich obserwacji (i doświadczenia) a także wypowiedzi forumowiczów wynika, że autoryzowane serwisy w Warszawie, Krakowie i Poznaniu - mają chyba największe obłożenie, więc i czasy naprawy są najdłuższe. Pod tym względem lepiej i bliżej (z Rzeszowa) masz autoryzowane serwisy: w Katowicach (iMad, Cortland) i Lublinie (iStrefa)
Pomogłem ? - Lubię to
#4
Napisano 04 grudnia 2015 - 09:16
A skąd Ty masz takie informacje jakie obłożenie mają serwisy? Tak wiem, napiszesz, że dziesiątki razy oddawałeś w całej Polsce sprzęt do serwisu, albo z forum wyczytałeś.
I co za różnica który jest bliżej, jak z Rzeszowa to i tak nie będzie jechał tylko wyśle kurierem.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#5
Napisano 05 grudnia 2015 - 00:04
A skąd Ty masz takie informacje jakie obłożenie mają serwisy?
Z moich obserwacji (i doświadczenia) a także wypowiedzi forumowiczów ...
Czy ja niewyraźnie piszę ?
Obserwacji: jeden z ww. serwisów mających oddziały w Wwie, Krakowie i Katowicach podaje na swojej stronie (o ile pamiętam to chyba od ponad roku), że z tych trzech to serwis w Katowicach najszybciej realizuje naprawy. Skoro serwis sam tak pisze o swoich oddziałach, że jeden jest 'szybszy' niz dwa pozostałe to może tak jest ?
Doświadczenia: od wielu lat, co jakiś czas korzystam z serwisów (lub pomagam znajomym wybrać serwis) i widzę jak szybko odpisują na maile, oraz jakimi deklarowanymi czasami operują.
Wypowiedzi forumowiczów: tu odsyłam do przejrzenia choćby tematów poswięconych naprawom (np. wymiana ekranu) realizowanych w centrum serwisowym Apple (na czas pracy którego - polski serwis nie ma wpływu). Opisywane tu rozbieżności czasowe wynikają więc (statystycznie) z tego jaki jest np. 'czas reakcji' polskiego serwisu w takich działaniach jak: przyjęcie do serwisu, testy, wysłanie do Holandii/Irlandii, przyjęcie po naprawie, testy i ew. odesłanie do Klienta.
I na tej podstawie przedstawiłem (swoją) opinię w tym temacie. Jako wnioski podsumowujace - a nie audytorskie dane liczbowe.
Pomogłem ? - Lubię to
#6
Napisano 05 grudnia 2015 - 09:45
I Ty tak siedzisz całymi dniami i prowadzisz na bierząco statystyki z pracy serwisów autoryzowanych aby potem szybko wrzucić je na forum? Nie masz żadnych zajęć? A może Twoja praca na tym właśnie polega, bo coś mi się tak wydaje.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#7
Napisano 05 grudnia 2015 - 09:50
#8
Napisano 05 grudnia 2015 - 10:08
Jeśli telefon pochodzi z polskiego rynku to dostaniesz pełny rok gwarancji, jeśli jest sprowadzony z zagranicy to będzie "przepisana" gwarancja tego pierwszego, który oddałeś do wymiany czyli też będzie prawie rok skoro był to nowy 6S.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#9
Napisano 05 grudnia 2015 - 11:33
I Ty tak siedzisz całymi dniami i prowadzisz na bierząco ...
Częściowo zgadłeś, a jeśli już to "na bieżąco", raczej wieczorami, i ... nikt mi za to nie płaci.
czy w przypadku wymianu telefonu na nowy gwarancja biegnie od początku i trwa 12 miesiecy. Bo różne znam teorie, ze jest to sprzet refurbished i gwarancja trwa tylko 3 miesiace.?
Jak słychac (nie tylko na tym) forum: różnie bywa z tym co piszą serwisy (powinna być 12m). W kazdym razie - koniecznie zachowaj kartę naprawy/wymiany.
Pomogłem ? - Lubię to
#10
Napisano 05 grudnia 2015 - 11:45
- bee3 lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych