Witam,
6 tyg. temu oddałem iphone na wymianę pękniętego ekranu (za pomocą programu "Bezpieczne urządzenie"). W tym czasie dwukrotnie operator kontaktował się ze mną, że serwis odmawia wymiany iphone ponieważ (i tutaj nie ma jasnej sytuacji co) albo ma włączoną usługę "Find my iPhone" albo jest zablokowany.
przed oddaniem do serwisu:
a) zrobiłem back-up
włączyłem info na telefonie "xxxxx"
c) wykasowałem telefon.
W iCloud widzę telefon jako "WYKASOWANY" i mogę tylko usunąć go z konta (ale jest to jedyny ślad - oprócz faktury -, że miałem taki tel). W zeszłym tygodniu poszedłem po odbiór telefonu - myśląc że jest nareperowany. Nie był! Mając komputer przy sobie podłączyłem iPhone do mojego iTunes'a i oprócz ikonki w górnym menu nic się nie wyświetliło.
Co zrobić w takiej sytuacji? Jak zdjąć blokadę?
1.Telefon wykasowany
2.nie pojawia się w iTunes
3.na mocno spękanym (i nie reagującym poprawnie) wyświetlaczu pojawia się komunikat, który wpisałem przed wykasowaniem.
Czy muszę wymienić ekran i wtedy wpisując moje icloud dane lub PIN zdejmę blokadę?
Serwis nie odpowiada na powyższe pytanie, Z góry dziękuje za konstruktywne podpowiedzi.