Witam serdecznie,
Mój iphone dziwnie świeci, nierównomiernie. Oddawać do serwisu, uznają taką wadę?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 26 listopada 2015 - 18:55
Witam serdecznie,
Mój iphone dziwnie świeci, nierównomiernie. Oddawać do serwisu, uznają taką wadę?
Napisano 26 listopada 2015 - 19:10
Witam serdecznie,
Mój iphone dziwnie świeci, nierównomiernie. Oddawać do serwisu, uznają taką wadę?
daj lepsze zdjecie, wiekszosc iphonow z tego co widzialem ma nierowne podswietlenie
Napisano 26 listopada 2015 - 19:29
Większość iphonów... Jak to się mawia, płacę - wymagam, nie chcę mieć defektu w swoim telefonie
Nie wiem czy dobrze to widać na zdjęciach, ale środek ekranu jest jaśniejszy niż jego boki.
Użytkownik Xseverys edytował ten post 26 listopada 2015 - 19:29
Napisano 26 listopada 2015 - 19:36
Kiepski aparat albo złe zdjęcie, bo ja widzę BARDZO MINIMALNIE gorsze podświetlenie na dole, ale moim zdaniem to nic złego. Mało który serwisant to w ogóle zauważy.
Użytkownik Marceli99 edytował ten post 26 listopada 2015 - 19:38
Napisano 26 listopada 2015 - 19:37
Właśnie najbardziej jest to na dole widoczne. Ale nie jest to minimalne. Środek ekranu dużo jaśniejszy w stosunku do dołu i trochę rogów na górze.
Napisano 26 listopada 2015 - 19:57
u mnie to gorzej świeci na nowym ekranie
Napisano 26 listopada 2015 - 20:02
Mnie to strasznie denerwuje... Oko grafika. Uznają takie zgłoszenia w serwisie?
Napisano 26 listopada 2015 - 20:55
Będziesz wymieniał i wymieniał i wymieniał.... i zawsze tak będzie.
Tak wiem, zaraz się zleca koledzy co też są zdania "płace to wymagam".
Kilka mi sie ich przez ręce przewinęło i powiem Ci, że nie trafiłem na Samsunga wśród nich.
Taka technologia.
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
Napisano 26 listopada 2015 - 21:21
Czyli powiadasz, że prawdopodobnie mi wymienią, ale to nic nie da? Kurczę, trochę liche te ekrany.
Napisano 26 listopada 2015 - 21:24
Ktoś tu w wątku obok pisał o wymianie już któryś raz... i ciągle to samo.
jedne sa mniej inne bardziej takie jak ten Twój choć na zdjęciu niewiele widać to wydaje sie to być "bardzo deliktane"
Bym zostawił, chyba, że lubisz te wymiany i oczekiwania i znowu wymiany.
Na głównej jest info: "w 2018 będą lepsze ekrany"
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
Napisano 26 listopada 2015 - 21:27
Do 2018 skończy mi się gwarancja
Pójdę w poniedziałek do Cortlandu we Wrocławiu i zostawię telefon. Spróbuję raz wymienić, jak znowu ekran będzie felerny to nie pozostanie mi nic innego jak nauczyć mi się z nim żyć.
Napisano 26 listopada 2015 - 21:38
Użytkownik guteksk7 edytował ten post 26 listopada 2015 - 21:40
Napisano 28 listopada 2015 - 00:47
Do 2018 skończy mi się gwarancja
Pójdę w poniedziałek do Cortlandu we Wrocławiu i zostawię telefon. Spróbuję raz wymienić, jak znowu ekran będzie felerny to nie pozostanie mi nic innego jak nauczyć mi się z nim żyć.
Zaproponują Ci najprawdopodobniej wymianę samego ekranu i 2 tygodnie bez telefonu.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 28 listopada 2015 - 08:02
iMac + MacBook Air + Time Capsule | iPhone 12 Pro | iPhone 11 Pro Max | WATCH + Band(PRODUCT) RED | iPad Pro 12,9" + Pencil
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych