
Usługi Apple'a nie działają na sieci WiFi
#1
Napisano 23 listopada 2015 - 09:41
Proszę o pomoc i z góry dziękuję
#2
Napisano 23 listopada 2015 - 09:54
Sprawdź czy nie masz podmienionych DNS na routerze na jakieś dziwne. W drugiej kolejności sprawdź czy nie masz zablokowanych jakichś portów (to mniej prawdopodobne, bo wtedy chociaż strona apple by Ci się włączała).
#3
Napisano 23 listopada 2015 - 10:45
#4
Napisano 23 listopada 2015 - 10:57
To może Twój isp ma problem. Wpisz sobie w konsoli "tracert apple.com" i zobaczysz gdzie się urywa połączenie.
- jerem44 lubi to
#5
Napisano 23 listopada 2015 - 11:04
#6
Napisano 23 listopada 2015 - 13:06
Po prostui sprawdź......wyciągnij z gniazdka wtyczkę zasilającą router i zobacz???
Użytkownik landr edytował ten post 23 listopada 2015 - 13:08
#7
Napisano 23 listopada 2015 - 13:14
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#8
Napisano 23 listopada 2015 - 13:16
Internet Radiowy, żaden znany dostawca
#9
Napisano 23 listopada 2015 - 13:22
Tu masz temat:
http://myapple.pl/fo...erwerów-apple/
Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro
#10
Napisano 23 listopada 2015 - 13:24
#11
Napisano 24 listopada 2015 - 10:23
Weź poprawkę na to, że nie jestem informatykiem. Co to jest isp i jaką konsolę?
Isp to Twój dostawca internetu. Wciśnij przycisk z logiem windowsa + R, pojawi Ci się okienko "uruchom", tam możesz wpisać "cmd" żeby pojawiła Ci się konsola, a tam możesz wpisać "tracert apple.com" i wtedy zobaczysz śledzenie trasy od Twojego komputera do serwerów apple. Sprawdź sobie w jakim momencie ścieżka się urywa, prawdopodobnie, na którymś z serwerów Twojego dostawcy i wtedy już masz duże prawdopodobieństwo, że to jego wina
#12
Napisano 24 listopada 2015 - 12:24
Isp to Twój dostawca internetu. Wciśnij przycisk z logiem windowsa + R, pojawi Ci się okienko "uruchom", tam możesz wpisać "cmd" żeby pojawiła Ci się konsola, a tam możesz wpisać "tracert apple.com" i wtedy zobaczysz śledzenie trasy od Twojego komputera do serwerów apple. Sprawdź sobie w jakim momencie ścieżka się urywa, prawdopodobnie, na którymś z serwerów Twojego dostawcy i wtedy już masz duże prawdopodobieństwo, że to jego wina
Zrobiłem, jak mówiłeś. Rzeczywiście, w pewnym momencie było widać, że się urwało. Co ciekawe, od kiedy to zrobiłem, apple.com zaczęło działać , ale iTunes w dalszym ciągu ma mnie gdzieś
#13
Napisano 24 listopada 2015 - 16:20
Dostawca internetu powiedział, że nie jest pewny, co dokładnie nie działa, ale zmieni ruter. Ktoś ma na ten temat jakąś opinię?
Użytkownik jerem44 edytował ten post 24 listopada 2015 - 16:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych