Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Usługi Apple'a nie działają na sieci WiFi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 jerem44

jerem44
  • 7 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 09:41

Witam, mam problem z działananiem niemal wszystkich usług Apple na sieci WiFi. Mianowicie, tylko, kiedy jestem podłączany pod WiFi, nie działa ani iTunes, ani App Store, iBooks, Apple Music itd. Nawet oficjalna strona Apple nie wyświetla się, Safari oświadcza, że "nie można znaleźć serwera". Na tej samej sieci WiFi działa Facebook, YouTube i wszystko inne. Co ciekawe, kiedy łączę się z iCloud po danych komórkowych, wszystko śmiga. Problem występuje zarówno na iPhonie, jak i w iTunes na PCcie.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję

#2 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 23 listopada 2015 - 09:54

Sprawdź czy nie masz podmienionych DNS na routerze na jakieś dziwne. W drugiej kolejności sprawdź czy nie masz zablokowanych jakichś portów (to mniej prawdopodobne, bo wtedy chociaż strona apple by Ci się włączała).



#3 jerem44

jerem44
  • 7 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 10:45

Przy routerze nic się nie zmieniało od bardzo dawna, a jeszcze wczoraj przed południem wszystko działało. Resetowałem go jedynie dwa razy.

#4 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 23 listopada 2015 - 10:57

To może Twój isp ma problem. Wpisz sobie w konsoli "tracert apple.com" i zobaczysz gdzie się urywa połączenie.


  • jerem44 lubi to

#5 jerem44

jerem44
  • 7 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 11:04

Weź poprawkę na to, że nie jestem informatykiem. Co to jest isp i jaką konsolę?

#6 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 13:06

Po prostui sprawdź......wyciągnij z gniazdka wtyczkę zasilającą router i zobacz???


Użytkownik landr edytował ten post 23 listopada 2015 - 13:08


#7 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 13:14

Jaki dostawca netu?

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#8 jerem44

jerem44
  • 7 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 13:16

Nic to nie dało. Cały czas ten sam problem
Internet Radiowy, żaden znany dostawca

#9 m-graficzny

m-graficzny
  • 477 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 13:22

Na neostradzie były takie problemy od września. Rano działało, a od 10 do nocy tragedia. Dym na forach, tweeterze, zgłaszanie awarii kilka razy i przynajmniej u mnie wszystko zaczęło działać wyśmienicie + mam 2 razy szybszy net. Prawdopodobnie to nie po Twojej stronie. Na 100% nie powiem kogo to wina, bo Orange nie napisało. Po prostu teraz zapieprza.
Tu masz temat:
http://myapple.pl/fo...erwerów-apple/

Fenix 6X Pro *** Apple Watch SS series 6 *** iPhone 11 Pro Max *** MacBook Pro Retina i7, 16GB, SSD 500GB *** IPad Air 16GB *** AirPods Pro


#10 jerem44

jerem44
  • 7 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 13:24

Mój dostawca pośrednio bierze od Inei. Już się z nim kontaktowałem, powiedział mi że postara się coś posprawdzać u siebie. Może sam przyjdzie i coś z reuterem zrobi, bo wszędzie gdzie w internecie czytałem to podobnież jest towina routera, który blokuje dostęp do niektórych stron.

#11 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 24 listopada 2015 - 10:23

Weź poprawkę na to, że nie jestem informatykiem. Co to jest isp i jaką konsolę?

Isp to Twój dostawca internetu. Wciśnij przycisk z logiem windowsa + R, pojawi Ci się okienko "uruchom", tam możesz wpisać "cmd" żeby pojawiła Ci się konsola, a tam możesz wpisać "tracert apple.com" i wtedy zobaczysz śledzenie trasy od Twojego komputera do serwerów apple. Sprawdź sobie w jakim momencie ścieżka się urywa, prawdopodobnie, na którymś z serwerów Twojego dostawcy i wtedy już masz duże prawdopodobieństwo, że to jego wina :)



#12 jerem44

jerem44
  • 7 postów

Napisano 24 listopada 2015 - 12:24

Isp to Twój dostawca internetu. Wciśnij przycisk z logiem windowsa + R, pojawi Ci się okienko "uruchom", tam możesz wpisać "cmd" żeby pojawiła Ci się konsola, a tam możesz wpisać "tracert apple.com" i wtedy zobaczysz śledzenie trasy od Twojego komputera do serwerów apple. Sprawdź sobie w jakim momencie ścieżka się urywa, prawdopodobnie, na którymś z serwerów Twojego dostawcy i wtedy już masz duże prawdopodobieństwo, że to jego wina :)

Zrobiłem, jak mówiłeś. Rzeczywiście, w pewnym momencie było widać, że się urwało. Co ciekawe, od kiedy to zrobiłem, apple.com zaczęło działać :D , ale iTunes w dalszym ciągu ma mnie gdzieś :(



#13 jerem44

jerem44
  • 7 postów

Napisano 24 listopada 2015 - 16:20

Dostawca internetu powiedział, że nie jest pewny, co dokładnie nie działa, ale zmieni ruter. Ktoś ma na ten temat jakąś opinię?


Użytkownik jerem44 edytował ten post 24 listopada 2015 - 16:20





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych