Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro rozładował się podczas aktualizacji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 webs

webs
  • 2 postów

Napisano 19 listopada 2015 - 18:17

Witam,

Odebrałem dzisiaj od kuriera MacBooka Pro A1286 i7 Quad. Podczas akutalizowania systemu padła mi bateria (ładowarka, którą dostałem w komplecie robi zwarcie i wywala mi korek) po podłączeniu sprawnej ładowarki i podładowaniu maca, system nie włącza się. Wyświetla się informacja: 
"your computer restarted because of a problem. Press a key or wait a few seconds to continue starting up"
po czym włącza się uruchamianie systemu, które nie dochodzi do skutku i mac powtarza tą czynność chyba 5 razy. Ostatecznie pojawia się symbol przekreślonego koła i wyłącza się.

Moje pytanie jest następujące:
Czy jest jakiś domowy sposób na uruchomienie systemu, albo dokonczenie tej aktualizacji? Czy powinienem go spakować i odesłać do serwisu?



#2 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 19 listopada 2015 - 18:20

Zdecydowanie jeżeli od początku łapie jakieś zwarcia odesłać i opisać całą sytuacje.



#3 wrocu

wrocu
  • 85 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 listopada 2015 - 18:39

Można spróbować odzyskać system z internetu. Zaraz po przyciśnięciu przycisku power, naciskasz kombinacją klawiszy command + option + R.

Link do strony pomocy apple https://support.appl.../pl-pl/HT201314

Życzę powodzenia.



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 listopada 2015 - 18:45

Na dysku powinna być partycja recovery, z której możesz zainstalować od nowa system. Tutaj masz informacje na ten temat: https://support.appl.../pl-pl/HT201314

 

Jeśli nie ma partycji recovery to i tak powinno dać się uruchomić odzyskiwanie systemu przez Internet, robi się to uruchamiając komputer z wciśniętymi klawiszami Alt Command i R.

 

Edit: Widzę, że Kolega wyżej napisał to samo co ja w tym samym czasie ;)


Użytkownik macsupport edytował ten post 19 listopada 2015 - 18:46

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 webs

webs
  • 2 postów

Napisano 19 listopada 2015 - 19:13

Dziękuje wam za pomoc, jednak nie udalo mi się w dalszym ciagu uruchomic systemu. Nie znaleziono kopii zapasowej. Ponowna instalacja OS X nie udała się, ponieważ "nie można było znaleźć informacji o instalacji dla tego komputera". Pierwsza pomoc nie wykazała żadnych błędów. Zastanowie się jeszcze nad wymazaniem i ponowną instalacją systemu. Jednak uprzedze serwis wcześniej, żeby nie było później kłopotów w razie ewentualnej reklamacji.

 

Pozdrawiam serdecznie!



#6 wrocu

wrocu
  • 85 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 listopada 2015 - 20:05

Możesz spróbować zainstalować z płyty. Pobrać z internetu obraz płyty z która ten Mac był sprzedawany w tym wypadku 10.6.8 albo 10.9 , 10.10 i 10.11 które są darmowe.

#7 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 19 listopada 2015 - 20:12

Mac OS na pendrive + instalacja na czysto.

 

 

 

 

Ale obstawiam że ten mac jest po prostu uszkodzony.


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych