Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6+ - umierająca bateria i wybrzuszenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 daf

daf
  • 121 postów

Napisano 15 listopada 2015 - 11:32

Witam,

 

Od kilku tygodni, a szczególnie od kilku dni, obserwuję problem z moją baterią w iPhone 6 plus. Od pełnego naładowania schodzi bardzo szybko (ok. 17:00 przy normalnym użytkowaniu) do 36% po czym telefon się wyłącza. Sytuacja dosyć szybko się pogarsza. Wczoraj zauważyłem coś ciekawego - wyraźne wybrzuszenie ekranu na wysokości przycisków podgłaśniania/ściszania. Na zdjęciu wygląda na minimalne, ale po przejechaniu palcem, czuć to bardzo wyraźnie:

 

http://imageshack.co...5051/0BU7Oo.jpg

 

Przyjrzałem się dzisiaj też ekranowi i w okolicy wybrzuszenia jest dosyć wyraźna grupa (2x2mm) grupa bad pikseli widoczna na białym tle.

 

Gwarancja skończyła mi się 06 listopada. Telefon kupiony na firmę więc nie obejmuje mnie niezgodność towaru z umową. 

 

Czy to możliwe, że bateria delikatnie wybuchła i dlatego tak słabo trzyma czy raczej jest to wybrzuszenie powstałe wskutek wygięcia ekranu?

Czy mogę zrobić coś żeby nie naprawić to w ramach gwarancji lub innych podstaw?

 

Dzwoniłem do punktu, który wymieni mi baterię (za gotówkę oczywiście), ale obawiam się co może wyjść przez to wybrzuszenie.



#2 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 16 listopada 2015 - 00:50

Dzwoń na infolinię apple, opisz im dokładnie problem, zapewne zechcą abyś podesłał im fotki i jeśli gwarancja skończyła Ci się tak niedawno to jest spora szansa aby uznali wadę i wymienili Ci telefon w geście dobrej woli.

Tak czy siak nie masz nic do stracenia.


iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB


#3 daf

daf
  • 121 postów

Napisano 16 listopada 2015 - 11:57

Dziękuję za odpowiedź. Tak zrobiłem i infolinia odesłała mnie do Cortlandu. Zawiozłem już telefon i czekam. Powiedzieli, że postarają się naprawić to w ramach gwarancji. Mam nadzieję, że wszystko się uda i będę miał okazję wystawić im miłą laurkę.



#4 daf

daf
  • 121 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 18:36

Sprawa zakończyła się bardzo pozytywnie - dzisiaj odebrałem nowego iPhone'a 6+ (oczywiście refurb, ale nie zaglądam w zęby).

 

Ogromny plus dla Cortlandu w Poznaniu za rozpatrzenie gwarancji mimo jej zakończenia kilka dni wcześniej, bardzo szybką reakcję i rozwiązanie sprawy oraz komunikację i obsługę. Dziękuję, polecam i wrócę.



#5 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 18:52

No i super, cieszę się że udało Ci się rozwiązać problem. Jednak to apple nie takie złe jak je malują.

iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB


#6 daf

daf
  • 121 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 19:28

No i super, cieszę się że udało Ci się rozwiązać problem. Jednak to apple nie takie złe jak je malują.

 

Na sprzęt, gwarancje itd. w Apple raczej nigdy nie narzekałem. Gorzej z oprogramowaniem, ale może nie kontynuujmy:) 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych