Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

imac 27 opadający ekran


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Laam

Laam
  • 6 postów

Napisano 13 listopada 2015 - 07:59

no właśnie ,pod koniec grudnia będą 2 lata jak mój maczek został zakupiony,

i kilka dni temu nagle ekran zaczął opadać do samego dołu.

Ktoś miał taki problem?

I kwestia gwarancji . Wiem ,że apple ma 1 rok a drugi jest na zasadzie rękojmi (?). Czy taka usterka "Lapie się na to"?

Serwisował ktoś z was w saturnie ?



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 13 listopada 2015 - 08:33

Zadzwoń do autoryzowanego bo "nieoficjalnie" łapiesz się na darmową wymianę.  To tak jak z grafikami HD6970 - oficjalnie akcji nie ma , nie oficjalnie wymieniają grafiki w ramach tej nieistniejącej akcji serwisowej.


  • Laam lubi to
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 listopada 2015 - 18:33

Wyślij mi numer SN, postaram się sprawdzić czy coś da się zrobić.

Jaki posiadasz dowód zakupu sprzętu ??


  • Laam lubi to

Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl


#4 Laam

Laam
  • 6 postów

Napisano 20 listopada 2015 - 16:19

Wyślij mi numer SN, postaram się sprawdzić czy coś da się zrobić.

Jaki posiadasz dowód zakupu sprzętu ??

Poszło na priv



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 listopada 2015 - 21:03

Rób jak radzi tumpio - naprawiają za free Potwierdzone na oficjalnym forum Apple: https://discussions....tart=0#29289316


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 przyczym

przyczym
  • 3 postów

Napisano 30 grudnia 2015 - 12:27

Witam,

Mam podobny problem, wczoraj usłyszałem dziwny trzask i monitor opadł do przodu.

Czytałem ten wątek jaki i na oficjalnym forum Apple, także idąc za Waszą radą zadzwoniłem do autoryzowanego serwisu w Krakowie iMad http://imad.pl/krakow/

i powiedzieli że mi wycenią tą naprawę, ponieważ nie jest to zgłoszone w apple. Musiałbym skontaktować się z apple żeby oni to wpisali na listę i zrobią mi to w ramach quality service ale jak to zrobić??

 

Myślałem, że jest to wada fabryczna którą naprawią, tym bardziej, że jest to model iMaca z końca 2013 zakupiony w lipcu 2014 tylko na firmę.

Prosiłbym o Waszą pomoc/wskazówki



#7 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 30 grudnia 2015 - 12:45

Witam,

Mam podobny problem, wczoraj usłyszałem dziwny trzask i monitor opadł do przodu.

Czytałem ten wątek jaki i na oficjalnym forum Apple, także idąc za Waszą radą zadzwoniłem do autoryzowanego serwisu w Krakowie iMad http://imad.pl/krakow/

i powiedzieli że mi wycenią tą naprawę, ponieważ nie jest to zgłoszone w apple. Musiałbym skontaktować się z apple żeby oni to wpisali na listę i zrobią mi to w ramach quality service ale jak to zrobić??

 

Myślałem, że jest to wada fabryczna którą naprawią, tym bardziej, że jest to model iMaca z końca 2013 zakupiony w lipcu 2014 tylko na firmę.

Prosiłbym o Waszą pomoc/wskazówki

 

To jest wada fabryczna, tylko że Apple jeszcze oficjalnie się do tego nie przyznało. Dlatego na razie robią to po cichu.

Zastosuj się do rad powyżej. Jak nie przyjęli tego w iMad, to dzwoń na linię Apple.


Muzyka i Komputery
https://iro.myapple.pl


#8 przyczym

przyczym
  • 3 postów

Napisano 30 grudnia 2015 - 14:06

To jest wada fabryczna, tylko że Apple jeszcze oficjalnie się do tego nie przyznało. Dlatego na razie robią to po cichu.

Zastosuj się do rad powyżej. Jak nie przyjęli tego w iMad, to dzwoń na linię Apple.

 

dzięki za radę :)

właśnie zakończyłem rozmowę z apple i rzeczywiście przyznali, że te modele mają wadę fabryczną (ale nie oficjalnie) i mam się udać do autoryzowanego serwisu w celu naprawy ;)

dam znać jak już będę po serwisie



#9 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 grudnia 2015 - 22:46

Tej jesieni, wiedząc że jest taka (nieformalna) akcja serwisowa (nie dzwoniłem więc na infolinię) napisałem do 3 serwisów z zapytaniem o możliwość (cenę i czas) naprawy opadniętego iMac-a. W jednym dostałem wycenę na paręset zł. w dwóch pozostałych zaproszono z iMaciem do serwisu (nie pisząc o kosztach, ale też nie pisząc o żadnych akcjach). Wysłałem w poniedziałek kurierem do serwisu który zaproponował krótszy czas, a w piątek miałem naprawiony komputer (odesłany kurierem przez serwis) z powrotem w firmie. Naprawa oczywiscie za free (zapłaciłem 25zł. za kuriera "powrotnego").

Wniosek: z akcją czy bez akcji - robią gratis.
 


Użytkownik bee3 edytował ten post 30 grudnia 2015 - 22:47

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#10 Michał Paluch

Michał Paluch
  • 81 postów
  • SkądKraków, Poland, Poland

Napisano 01 stycznia 2016 - 13:49

Ktoś wie czy oni to naprawiają czy po prostu wymieniają iMaca na nowego? Bo właśnie stało mi się to samo - poszedłem się myć i nagle wracam do pokoju, a tu iMac opadnięty całkiem do przodu. ;) Oczywiście 2 lata minęło mu parę lat temu, ale mam Apple Care.



#11 Zetor

Zetor
  • 624 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 01 stycznia 2016 - 15:21

Jak możecie dajcie fotkę jak to wygląda.


MacBook Pro 13 2017, iPhone 7


#12 roger1801

roger1801
  • 508 postów

Napisano 01 stycznia 2016 - 15:29

Ktoś wie czy oni to naprawiają czy po prostu wymieniają iMaca na nowego? Bo właśnie stało mi się to samo - poszedłem się myć i nagle wracam do pokoju, a tu iMac opadnięty całkiem do przodu. ;) Oczywiście 2 lata minęło mu parę lat temu, ale mam Apple Care.

 

Tak, wymieniają na najnowszego iMaca w full opcji za poniesione przez Ciebie straty moralne. 

 

Skoro 2 lata minęło parę lat temu (czyli min. 2) to nic Ci apple care nie daje. 



#13 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 01 stycznia 2016 - 21:37

Zanim coś napiszesz "mądrego" to pomyśl chwilę. AppleCare obowiązuje przez 3 lata. Imac-a naprawiają w ramach tej akcji serwisowej.


Użytkownik bolec71 edytował ten post 01 stycznia 2016 - 21:43

MacBook 12/ iPhone X/ iPad Mini 4/ AW


#14 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 stycznia 2016 - 23:02

Jeżeli 2+2=4, a 4>3 to ACPP rzeczywiście się już skończyło, Akcji nie ma, ale (jak to już zdążyliśmy się przyzwyczaić) nie zawsze po upływie gwarancji trzeba w autoryzowanym serwisie płacić. W tym przypadku - nie trzeba.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#15 przyczym

przyczym
  • 3 postów

Napisano 22 lutego 2016 - 14:56

miałem dać znać jak będzie po naprawie - dopiero teraz bo wcześniej nie mogłem zostać bez komputera :)

 

mechanizm ten wymienili bez problemu a dodatkowo wymienili mi matrycę ponieważ była zakurzona w rogach - był to mój pierwszy kontakt z serwisem iMad, bardzo profesjonalnie, szybko i na temat ;)



#16 Anna-m-s

Anna-m-s
  • 4 postów

Napisano 15 września 2016 - 11:33

Hej, ja również mam ten sam problem z opadającym ekranem. Wczoraj wieczorem było wszystko OK, dzisiaj rano ekran opada i nie da się go zablokować w żadnej pozycji.

 

Komputer był kupiony na firmę w lipcu 2015. Model jest z 2013 roku. Na infolinii Apple uzyskałam informację, że faktycznie były takie problemy z tym modelem, i "może się tutaj uda coś zrobić" - trzeba zgłosić się do dowolnego autoryzowanego serwisu i podać numer zgłoszenia.

W autoryzowanym serwisie Jabłkowy w Warszawie jednak dostałam informację, że nie ma opcji, żeby to zrobić za darmo i trzeba zapłacić kilkaset złotych za naprawę.

 

Skoro takie sytuacje były zgłaszane już wcześniej, i były rozwiązywane na korzyść klienta, nie rozumiem dlaczego mój komputer miałby się nie załapać, skoro problem jest dokładnie ten sam. :(

 

Czy znacie jakiś serwis w Warszawie, który realizuje takie naprawy w ramach rękojmi? Z góry dziękuję za pomoc :)



#17 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 września 2016 - 13:12

Cortland ulica Bitwy Warszawskiej - tam go zawieź i zrobią Ci bez problemu w ramach programu serwisowego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#18 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 września 2016 - 13:51

Jabłkowy to bardzo młody serwis - widać jeszcze wiele nauki przed nimi ;).  Powinieneś to naprawić bezpłatnie w każdym autoryzowanym (a przynajmniej w teorii :)) lecz ani Cortland ani żaden inny autoryzowany nie może podjąć decyzji o bezpłatnej naprawie bo Apple rozpatruje każdą sprawę indywidualnie - nie ma żadnego programu na te bolączkę - co prawda zwykle decyzja jest pozytywna. Ja ze swojej strony polecam ESPO, bo są najdokładniejsi i najszybsi w Warszawie.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#19 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 września 2016 - 13:55

Jeśli na infolinii założyli sprawę i kazali podać numer tej sprawy w serwisie to nie powinno być żadnych problemów z darmową naprawą.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#20 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 września 2016 - 14:01

Masz rację, ale nie zmienia to faktu, że Jabłkowy nawet nie zapytał Apple o taka możliwość - a miał taki obowiązek!


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#21 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 września 2016 - 14:05

Dlatego właśnie mnie to dziwi, że nie załatwili sprawy. Pierwszy raz słyszę o tym serwisie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#22 Anna-m-s

Anna-m-s
  • 4 postów

Napisano 15 września 2016 - 14:24

OK, dzięki wielkie za pomoc! Będę w takim razie próbować dalej. 

 

Serwis poleciła pani na infolinii, mówiąc, że to dobry serwis, a że otwarty niedawno, to ma małe obłożenie i szybko zajmie się sprawą. Pan z serwisu oddzwonił po godzinie czy dwóch, sprawdzał w tym czasie zgłoszenie i doszedł do wniosku, że nic nie da się zrobić.



#23 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 września 2016 - 21:31

OK, dzięki wielkie za pomoc! Będę w takim razie próbować dalej. 

 

Serwis poleciła pani na infolinii, mówiąc, że to dobry serwis, a że otwarty niedawno, to ma małe obłożenie i szybko zajmie się sprawą. Pan z serwisu oddzwonił po godzinie czy dwóch, sprawdzał w tym czasie zgłoszenie i doszedł do wniosku, że nic nie da się zrobić.

No i zajęli się sprawą szybko , ale ... nie po Twojej myśli, a nie o to chodziło.
Zamiast jeździć z komputerem napisz do kilku serwisów z pytaniem czy zrobią, za ile (czy bezpłatnie ?) i jak długo trzeba czekać ?

https://locate.apple.com/pl/pl/

Po uzyskaniu odpowiedzi sama wybierzesz gdzie warto oddać do naprawy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#24 sancruz3

sancruz3
  • 2 436 postów

Napisano 19 maja 2017 - 12:14

Wada fabryczna , plastik ktory utrzymuje 2 sprezyny nie wytrzymuje i peka przez co potem nie ma sprezyna naprezenia i dzieja sie potem takie rzeczy. Naprawiam to od dluzszego czasu i innym patentem zastepuje to metalowymi blokadami. Apple sie nie przyznalo jak Nutella do tego ze jest rakotworcza bo jest :)



#25 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 maja 2017 - 21:12

...Naprawiam to od dluzszego czasu i innym patentem zastepuje to metalowymi blokadami. ...

Po co kombinować z "innymi patentami", jak Apple wymienia te mechanizmy za darmo w ramach programu naprawczego (komputer nie musi być na gwarancji).


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych