Witam, tydzień temu oddałem telefon do naprawy(brak możliwości wyjęcia tacki sim). Dzisiaj byłem w serwisie i dostałem ,,nowy" jest nowy numer IMEI i ogólnie telefon, tylko moje pytanie jest takie czy nie powinienem dostać jakiegoś potwierdzenia wymiany bo nic nie dostałem? I czy telefon nie powinien być w pudełku z akcesoriami? (był sam telefon w foli na ekranie i tyle) Proszę o szybką odpowiedź bo jeszcze dzisiaj mogę jechać do serwisu.

Iphone wymiana na nowy
#1
Napisano 10 listopada 2015 - 15:55
#2
Napisano 10 listopada 2015 - 15:57
Potwierdzenie wymiany powinieneś otrzymać , natomiast jeżeli oddawałeś sam telefon, to otrzymujesz sam telefon.
#3
Napisano 10 listopada 2015 - 15:58
Potwierdzenie wymiany powinieneś otrzymać , natomiast jeżeli oddawałeś sam telefon, to otrzymujesz sam telefon.
Czyli muszę wybrać się po potwierdzenie. A jakbym oddał z pudełkiem to dostaje nowe pudełko i akcesoria? można to jeszcze jakoś załatwić z serwisem?
#4
Napisano 10 listopada 2015 - 15:59
Nie, nie dostaje się nowego pudełka i akcesoriów. Jedynie powinieneś otrzymać na papierze dowód wymiany.
#5
Napisano 10 listopada 2015 - 16:00
Jak myślisz czy tobie jako pierwszemu na świecie serwis wymienił na telefon. Jeśli nie to poszukaj bo już na pewno ktoś zadał takie pytanie.
#6
Napisano 10 listopada 2015 - 17:13
I czy telefon nie powinien być w pudełku z akcesoriami? (był sam telefon w foli na ekranie i tyle) Proszę o szybką odpowiedź bo jeszcze dzisiaj mogę jechać do serwisu.
A naprawiali Ci telefon czy popsute miałeś pudełko i akcesoria?
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#7
Napisano 10 listopada 2015 - 18:17
Czyli jeżeli reklamuje telefon to otrzymuje, tylko naprawiony/nowy telefon. Akcesoria mają oddzielna gwarancje.
A jak z tym pisemnym potwierdzeniem, ponieważ sklep, w którym reklamowałem iphone piszę, że wszystko jest po moim numerze IMEI
#8
Napisano 10 listopada 2015 - 19:53
Generalnie serwis daje potwierdzenie ale ono nie jest do niczego potrzebne, chyba tylko przy ewentualnej odsprzedaży aby potwierdzić, że taka wymiana miała miejsce i aby nie było problemu z innym numerem na pudełku. W praktyce gwarancja jest realizowana na podstawie numeru IMEI i nikt o żadne papiery z wymiany nie pyta.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#9
Napisano 10 listopada 2015 - 20:56
No ale to było dawno temu. Nie wiem jakie praktyki ma teraz Regenersis, a tym bardziej inne serwisy,
iMac + MacBook Air + Time Capsule | iPhone 12 Pro | iPhone 11 Pro Max | WATCH + Band(PRODUCT) RED | iPad Pro 12,9" + Pencil
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych