Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

MAcBook Air 2015 nie włącza się


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 GeekMedia

GeekMedia
  • 39 posts

Posted 09 November 2015 - 11:08

Posiadam MacBook AIR (2015). Problem polega na tym, że laptop się nie włącza.

Po podłączeniu złącza ładowania (świeci pomarańczowa dioda) i naciśnięciu przycisku "power" pomarańczowa dioda ładowania gaśnie i zapala się zielona, laptop nie włącza się. Bez zasilania z sieci laptop również się nie włącza.

 

Resetowanie SMC nie działa.

 

Laptop jest na gwarancji, dwa tygodnie temu wrócił z naprawy z powodu tego samego problemu - wymienili baterię oraz płytę główną ( Logic Board)

 

Ktoś ma pomysł co może go "boleć" ? Odeślę znów na gwarancję ale jak znów mi odeślą naprawiony na tydzień to coś mnie trafi.

 

A może wiecie po ilu naprawach w Apple dostanę nową sztukę ?


Iphone 6 64 / Iphone 6S Plus 128 / MBPr 13" 2015 / MBA 13" 2015 / iMac 27" Retina 2015 / Ipad Air / Ipod Classic


#2 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 11 November 2015 - 22:01

Nową sztukę (lub zwrot kasy) mozesz domagać się od Sprzedawcy (a nie od Serwisu), ale musiałbyś zgłaszać reklamację z tytułu rękojmi (a nie gwarancji) i za drugą nieudaną naprawą miałbyś szanse. Jeżeli po wymianie płyty głównej MB działał to jest prawdopodobne, że coś ją "ubiło". Podłączałeś coś (poza zasilaczem) do komputera od czasu odebrania z naprawy (USB , Thunderbolt ) ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 GeekMedia

GeekMedia
  • 39 posts

Posted 12 November 2015 - 00:36

Nową sztukę (lub zwrot kasy) mozesz domagać się od Sprzedawcy (a nie od Serwisu), ale musiałbyś zgłaszać reklamację z tytułu rękojmi (a nie gwarancji) i za drugą nieudaną naprawą miałbyś szanse. Jeżeli po wymianie płyty głównej MB działał to jest prawdopodobne, że coś ją "ubiło". Podłączałeś coś (poza zasilaczem) do komputera od czasu odebrania z naprawy (USB , Thunderbolt ) ?

 

Od czasu powrotu z serwisu nic nie było podłączane, oprócz dysku twardego czy pendrive - były też podłączane pod rMBP ( a ten działa )

 

A co do wymiany to uzyskałem informację od Apple, że po 3 usterce wymieniają na nową sztukę.

A przy składaniu reklamacji, możesz korzystać albo z gwarancji producenta albo rękojmi czyli odpowiedzialności sprzedawcy.

W jednym i w drugi wypadku mogą naprawiać do usra*ej śmierci.

 

Zasilacz ok , podaje prawidłowe napięcie , sprzęty USB sprawne bo działają również na innych komputerach.

 

A może jest to problem z tym czujnikiem pod gładzikiem, sterującym klawiaturą i napięciem ? Bo tylko klawiatury mi nie wymienieli :P


Iphone 6 64 / Iphone 6S Plus 128 / MBPr 13" 2015 / MBA 13" 2015 / iMac 27" Retina 2015 / Ipad Air / Ipod Classic


#4 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 12 November 2015 - 22:01

Od czasu powrotu z serwisu nic nie było podłączane, oprócz dysku twardego czy pendrive - były też podłączane pod rMBP ( a ten działa )

 

A co do wymiany to uzyskałem informację od Apple, że po 3 usterce wymieniają na nową sztukę.

A przy składaniu reklamacji, możesz korzystać albo z gwarancji producenta albo rękojmi czyli odpowiedzialności sprzedawcy.

W jednym i w drugi wypadku mogą naprawiać do usra*ej śmierci.

 

Zasilacz ok , podaje prawidłowe napięcie , sprzęty USB sprawne bo działają również na innych komputerach.

 

A może jest to problem z tym czujnikiem pod gładzikiem, sterującym klawiaturą i napięciem ? Bo tylko klawiatury mi nie wymienieli :P

W przypadku gwarancji - Gwarant może naprawiać tak długo jak określił w zasadach gwarancji. W przypadku rękojmi odpowiedzialność jest po stronie Sprzedawcy i powinni wymienić (jesli takie jest życzenie Klienta) już po drugim zgłoszeniu tzw. "wady istotnej", ale ... z tytułu rękojmii drugim. Jeżeli kupiłeś bezpośrednio od Apple (np. w Apple Online Store) to roszczenia z rękojmi Apple zgłaszasz na infolinii albo w serwisie autoryzowanym (dokąd i tak infolinia Cię odeśle). Jeżeli kupiłeś nie bezpośrednio od Apple - reklamację z tytułu rękojmi zgłaszasz sprzedawcy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users