Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Sklep Internetowy Apple - SAD?


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 owz

owz
  • 3360 posts
  • SkądPoznań

Posted 17 December 2007 - 00:09

Czy ktoś tak jak ja ma problemy z kontaktem z nimi? Zamówiłem iWork's u nich 2 tygodnie temu, dostałem mailem, że muszę potwierdzić i że będę czekał około 3 tygodni. Potwierdziłem, przelałem kasę i kontakt się urwał. 2 maiale do nich w temacie: Kiedy mi dostarczą oprogramowanie przeszły bez echa, na stronie ispot online w podglądzie mojego konta widnieje status "oczekujemy na potwierdzenie". Czy oni normalnie tak traktują klientów? Bo nie wiem czy mam tam dzwonić i opierniczyć kogoś czy spokojnie siedzieć na tyłku i czekać na kuriera? Problem jest taki, że mam licencjat do napisania a OpenOffice mnie strasznie drzaźni.

---- Dodano 17-12-2007 o godzinie 13:37 ----
zapomniałem dopisać, że maile wysyłałem na adres sklep[at]apple.com.pl ale z tego co widzę to już nie domena SAD tylko Apple Polska. Napisałem maila bezpośrednio do Pani, która kontaktowała się ze mną w celu potwierdzenia zamówienia. Zobaczymy co z tego wyniknie.

#2 admkryn

admkryn
  • 2997 posts
  • SkądLondyn, UK

Posted 17 December 2007 - 19:14

Coż, pewne zmiany zaszły na polskim rynku sadowniczym. Traz SAD kryje się pod adresem sad.com.pl .

#3 owz

owz
  • 3360 posts
  • SkądPoznań

Posted 17 December 2007 - 22:49

i znowu zero odpowiedzi mimo, że mail poszedł rano na nowy adres:( przy okazji zakupu przejściówki w ispocie pytałem czy coś wiedzą na temat sklepu interntowego ale usłyszałem tylko, że oni nie mają ze sklepem www żadnego kontaktu :(. Żałuję, że zapłaciłem już kasę na konto bo bym anulował tamto zamówienie i w ispocie te nieszczęsne iworks kupił

#4 Adams

Adams
  • 488 posts

Posted 18 December 2007 - 10:25

Owz, jestes dosc nowym userem tego forum, wiec napisze tak: Lepiej nie miec nic wspolnego z SAD (tak samo ze sklepami jak i serwisem). Dodzwonic sie do nich graniczy z cudem, jezeli Ci sie uda to lec tego dnia zagrac tez w Lotto, bo oznacza to niewiarygodne szczescie. Olewanie klienta przez SAD jest powszechnie znane, brak odpowiedzi na maile itp to normalka. Jezeli posiadasz karte platnicza lub kredytowa pozwalajaca na zakupy internetowe to polecam Apple z Niemczech. Gwarantuje, ze paczka bedzie szybciej u Ciebie w domu niz SAD odpisze Ci na maila. Jestes tu nowy dlatego padles ofiara SADu i ich polityki marketingowej. Moim zdaniem sa specjalistami w zrazaniu klientow. Dlatego czasem dziwie sie jak wiele osob wiedzac o tym i znajac opinie z forum postanawia cos u nich kupic lub serwisowac. To taka moja krucjata przeciw tej firmie. Kadra zarzadzajaca powinna dostac pod choinke ksiazki Kotlera o marketingu. Ale pewnie uznaliby to za herezje.

#5 pog

pog
  • 33 posts
  • SkądOstrowiec Św.

Posted 11 February 2009 - 13:08

Wiem że odgrzewam stary temat, ale nie chce zakładać nowego o tym samym. Czy ktoś wie jak się z tym sklepem można skontaktować? Zamówiłem z promocji walentynkowej iPoda shuffle, kase przelałem w poniedziałek rano, wysłałem potwierdzenie zapłaty a w moim koncie u nich nadal jest "oczekujemy na pieniądze" Pisałem na oba maile jakie są w kontakcie i zero odpowiedzi, od 2 dni dzwonię na ich infolinię (swoją drogą dużo mają czasu dla klientów -od 12 do 14) i nikt nie odbiera. Zero odzewu, zero kontaktu, nic.

#6 darek

darek
  • 513 posts
  • SkądKraków

Posted 11 February 2009 - 13:15

To normalne, najlepiej kontaktować się telefonicznie o ile w ogóle Ci się uda dodzwonić. Ja zamówiłem u nich IPoda Touch 2g jak wchodził na rynek, zamówiłem i czekałem na ich reakcje, po dwóch tygodniach, zrobiłem to samo w Cortlandzie, jak IPod przyszedł napisałem maila do ISpotu z prośbą o anulowanie transakcji. No cóż jak olewają to nie mają.

#7 Filip Rychlik

Filip Rychlik

    aka felippe




  • 2928 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 February 2009 - 13:30

W SAD-zie dopóki nie zaksięgują pieniędzy na koncie, to nie ma szansy, żebyś dostał towar. Dodam, że pracuje tam tylko jedna osoba, a zamówień jest tysiące, więc bądzcie choć trochę wyrozumiali

#8 ihow

ihow
  • 187 posts
  • SkądWarszawka

Posted 11 February 2009 - 14:11

Miałem podobną historię i również poratował mnie Cortland a w SAD po prostu anulowałem zamówienie. Zamiast zabierać krzesła sprzedawcom w iSpotach powinni zatrudnić więcej osób do obsługi online.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users