Witam. Podczas próby zaktualizowania mojego Iphone'a do najnowszej wersji iOS wystąpił błąd i musiałem go odtworzyć. Teraz trzeba go skonfigurowac, ale email, ktory wpisuje, i ktorego uzywalem caly czas do iTunes itp nie dziala, wyswietla sie komunikat, ze tym Apple id nie mozna aktywowac tego iphone'a. Nie mam pojecia jakiego maila uzyc, caly czas korzystalem z tego. Posiadam imei telefonu jesli moze to jakos pomoc.

Problem z aktywacja Iphone 5s
#1
Napisano 02 listopada 2015 - 23:21
#2
Napisano 02 listopada 2015 - 23:26
Skąd masz telefon? Czy kiedykolwiek po zakupie odtwarzałeś go do ustawień fabrycznych i wtedy było wszystko ok?
Jeżeli telefon posiadasz od nowości i jesteś pewien, że na ten konkretny email rejestrowałeś urządzenie to nie ma bata, musi działać. W innym wypadku masz po prostu blokadę iCloud - telefon przypisany jest do innego konta.
Follow me on Twitter: @unscom
#3
Napisano 03 listopada 2015 - 09:36
Ten komunikat świadczy o tym, że iPhone jest połączony z innym kontem AppleID niż to, którym próbujesz go aktywować. Przypomnij sobie czy masz jeszcze jakieś inne konto AppleID.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych