Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aktywacja Iphone 5s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Avgan

Avgan
  • 1 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 23:21

Witam. Podczas próby zaktualizowania mojego Iphone'a do najnowszej wersji iOS wystąpił błąd i musiałem go odtworzyć. Teraz trzeba go skonfigurowac, ale email, ktory wpisuje, i ktorego uzywalem caly czas do iTunes itp nie dziala, wyswietla sie komunikat, ze tym Apple id nie mozna aktywowac tego iphone'a. Nie mam pojecia jakiego maila uzyc, caly czas korzystalem z tego. Posiadam imei telefonu jesli moze to jakos pomoc. 



#2 gsn

gsn
  • 180 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 23:26

Skąd masz telefon? Czy kiedykolwiek po zakupie odtwarzałeś go do ustawień fabrycznych i wtedy było wszystko ok?

Jeżeli telefon posiadasz od nowości i jesteś pewien, że na ten konkretny email rejestrowałeś urządzenie to nie ma bata, musi działać. W innym wypadku masz po prostu blokadę iCloud - telefon przypisany jest do innego konta.


Follow me on Twitter: @unscom

 


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 listopada 2015 - 09:36

Ten komunikat świadczy o tym, że iPhone jest połączony z innym kontem AppleID niż to, którym próbujesz go aktywować. Przypomnij sobie czy masz jeszcze jakieś inne konto AppleID.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych