Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPhone 6 iOS 9.1 Apple ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 kornel12312

kornel12312
  • 15 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 18:49

Dziś przywróciłem mojego miesięcznego iPhone 6 do ustawień fabrycznych, lecz poprosiło mnie o Apple ID. Wpisałem swój e-mail do konta i hasło prawidłowo "Nieprawidłowy Apple ID lub hasło". Próbowałem wyzerować hasło ale nie działa. Wchodząc na konto e-mail na poczcie wp wyskoczyło mi "Konto zablokowane administracyjnie." . Co teraz mam zrobić? Próbowałem stworzyć inne konto w Apple ID ale i tak mnie prosiło o podanie Apple ID tamtego poprzedniego konta! Pomocy!



#2 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 19:09

biedaczek :) a jak go wyzerowałeś bez wyłączenia FMI ?



#3 kornel12312

kornel12312
  • 15 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 19:20

No właśnie nie wyłączyłem. Nie spodziewałem się, że konto mi nie będzie działać.



#4 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 19:23

jak byś nie wyłączyl ,to byś go nie przywrócił do ustawień fabrycznych :) 



#5 kornel12312

kornel12312
  • 15 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 19:30

Cytuję " Ten iPhone jest aktualnie powiązany z Apple ID (-------@--.--). Zaloguj się, podając Apple ID, który został użyty do skonfigurowania iPhone'a."



#6 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 19:32

jak byś nie wyłączyl ,to byś go nie przywrócił do ustawień fabrycznych :)

 Jak nie? Wystraczy wprowazić w DFU i wgrywasz softa. Dopiero przy próbie aktywacji prosi o maila i hasło. Ehh fachowcy. 


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#7 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 19:34

no i w czym problem ? jeżeli to Twój iP to podaj dane do konta i po problemie, a jeżeli go znalazłeś lub nabyleś w inny sposób to oddaj wlaścicielowi ,bez znajomości danych do konta nic nie zrobisz 



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 listopada 2015 - 19:35

Ja myślę, że Satmar dobrze wie o DFU, tylko autor tematu coś tutaj nie do końca jest szczery, dlatego to pytanie.


  • OleYek i satmar lubią to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 19:37

 Jak nie? Wystraczy wprowazić w DFU i wgrywasz softa. Dopiero przy próbie aktywacji prosi o maila i hasło. Ehh fachowcy. 

fachowcy czy nie ale z pierwszego postu wynika że zrobil to z poziomu telefonu , nic nie wspomina  o DFU  czy itunes :)



#10 kornel12312

kornel12312
  • 15 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 19:38

Nic nie oszukuję :( Przed przywróceniem ustawień fabrycznych zaaktualizowałem iP 6 do iOS 9.1 w iTunes



#11 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 19:39

Ja myślę, że Satmar dobrze wie o DFU, tylko autor tematu coś tutaj nie do końca jest szczery, dlatego to pytanie.

tego bym nie był do końca pewien:P


fachowcy czy nie ale z pierwszego postu wynika że zrobil to z poziomu telefonu , nic nie wspomina  o DFU  czy itunes :)

Nic takiego nie wynika z pierwszej wypowiedzi twórcy posta. Przywrócić można na kilka sposobów.


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#12 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 19:40

tego bym nie był do końca pewien:P

proponuję przejrzeć moje posty , na pewno rozwieją Twoje wątpliwości  :)



#13 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 19:44

---

 


 


Użytkownik koliberek1 edytował ten post 02 listopada 2015 - 19:46

Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#14 kornel12312

kornel12312
  • 15 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 19:45

Ludzie ja chcem tylko  odzyskać swojego iPhone'a! Nie po to wydałem na niego tyle pieniędzy, żeby czytać o oszustwach !



#15 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 19:45

Ludzie ja chcem tylko  odzyskać swojego iPhone'a! Nie po to wydałem na niego tyle pieniędzy, żeby czytać o oszustwach !

 

https://support.apple.com/pl-pl/HT5787

 

Przeczytaj i rób jak tam piszą.


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#16 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 19:51

jeżeli nie może się zalogować na konto i na dodatek ma zablokowane konto na WP to życze powodzenia, zacznij od odblokowania poczty na WP, pisz do administaracji , a potem dopiero reset hasla



#17 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 19:53

jeżeli nie może się zalogować na konto i na dodatek ma zablokowane konto na WP to życze powodzenia, zacznij od odblokowania poczty na WP, pisz do administaracji , a potem dopiero reset hasla

Gdy wprowadzisz identyfikator Apple ID, możesz wyzerować hasło na trzy sposoby. Wybierz jedną z poniższych opcji:

Nie wiem w czym widzisz problem?? Bez maila może spokojnie zresetować hasło.


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#18 kornel12312

kornel12312
  • 15 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 19:55

"Nie znaleziono Apple ID.

Nie można znaleźć Apple ID odpowiadającego podanym danym. Wpisana przez Ciebie nazwa może nie w pełni odpowiadać danym, które znajdują się w naszej bazie"

 

Wpisałem swoje imię i nazwisko e-mail ale wyskoczyło to ^


Użytkownik kornel12312 edytował ten post 02 listopada 2015 - 19:57


#19 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 19:57

czy tego iP masz od nowości  i aktywowałeś go już wcześniej ?



#20 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 19:57

Na pewno dobrze nazwę konta wpisałeś? Musi być jednym ciągiem costam@wp.pl. 

Telefon był nowy z pudełka? Nieaktywowany? Czy może kupiłeś go już aktywowanego od kogoś?? 


Użytkownik koliberek1 edytował ten post 02 listopada 2015 - 19:59

Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#21 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 listopada 2015 - 20:00

Apple ID to adres e-mail a nie imię i nazwisko.

To nie BlackBerry.


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#22 kornel12312

kornel12312
  • 15 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 20:02

iPhone'a kupiłem nowego na niemieckiej stronie mediamarkt.de . Tak wpisałem tam dobrze e-mail oraz imię i nazwisko. Ale nie mogą znaleźdź.


Apple ID to adres e-mail a nie imię i nazwisko.

To nie BlackBerry

Ale przy resecie hasła trzeba wpisywać imię, nazwisko i e-mail



#23 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 20:02

Same apple id wpisujesz

 

costamcostam@wp.pl

 

nic więcej, żadnych imion i nazwisk


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#24 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 20:08

zobacz czy możesz się zalogować do icloud do konta którym był aktywowany iP, sprawdz czy jest podpięty do twojego konta 



#25 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 02 listopada 2015 - 20:10

iPhone'a kupiłem nowego na niemieckiej stronie mediamarkt.de . Tak wpisałem tam dobrze e-mail oraz imię i nazwisko. Ale nie mogą znaleźdź.


Ale przy resecie hasła trzeba wpisywać imię, nazwisko i e-mail

A wpisałeś dobrze te dane podczas tworzenia konta? Może nic nie wpisałeś albo jakieś bzdety bo nie chciało Ci się wypełniać? Imię i nazwisko prawdziwe wprowadzałeś?


Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych