Ale wiesz dalej zupe艂nie nie rozumiem dlaczego Cortland trzyma艂 m贸j komputer u siebie przez 30 dni roboczych...
Odpowied藕 jest prosta. Maj膮 swoje procedury narzucone przez Apple... kt贸re nie zadzia艂y. Przypuszczalnie przekazali temat wy偶ej (czytaj Cupertino
) i czekali na decyzj臋 co z fantem robi膰. Autoryzowane serwisy s膮 ograniczone procedurami, kt贸re nie pozwalaj膮 np. na odczytanie wsadu i stwierdzenie co tak naprawd臋 jest przyczyn膮 takiego stanu rzeczy. By膰 mo偶e mogliby pom贸c w kilka minut... ale nie wolno im, bo strac膮 autoryzacj臋... Polityka Apple.
Z tego co wyczyta艂em na zachodnich forach to taka "napraw臋" robi膮 przy Genius bar w app,e store. W razie czego Wy daliby艣cie sobie z tym rad臋?
Ka偶dy serwis na tym forum poradzi sobie z takim problemem. My - na szcz臋艣cie - nie jeste艣my ograniczeni bzdurnymi procedurami. Poza tym we藕 pod uwag臋, 偶e autoryzowany serwis to tak naprawd臋 "wymieniacze" - stwierdzaj膮 problem - do wymiany np. p艂yta g艂贸wna (podczas gdy wystarczy ponowne zaprogramowanie pami臋ci flash lub wymieni膰 jeden uk艂ad za 20 z艂 ). Apple bardzo dba aby jak najmniej wiedzy, danych itp. wycieka艂o w 艣wiat. Do wi臋kszo艣ci problem贸w, napraw, dokumentacji musimy dochodzi膰 sami, cz臋sto posi艂kuj膮c si臋 podobnymi rozwi膮zaniami z innych sprz臋t贸w, lub dokumentacj膮 producenta uk艂ad贸w (o ile s膮, bo coraz wi臋cej uk艂ad贸w jest dedykowanych tylko dla Apple). Serwisy nieautoryzowane musz膮 wi臋c uzyska膰 odpowied藕 nie tylko jaki jest problem, ale i sk膮d si臋 on wzi膮艂 - czyli nie tylko wyleczy膰 chorob臋 ale i znale藕膰 jej przyczyn臋. St膮d ciut inny poziom wiedzy
.