Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak WYŁĄCZYĆ  Music i usunąć bibliotekę muzyczną iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 quantyzator

quantyzator
  • 51 postów

Napisano 21 października 2015 - 21:16

Witam mam taki problem - wypróbowałem  MUSIC i podziękowałem bo wszystko mi się kaszaniło zawczasu anulowałem subskrypcję i teraz nie wiem jak to cholerstwo wyłączyć.

Po odpaleniu iTunes z uporem maniaka wyświetla się komunikat "sesja biblioteki muzycznej iCloud wygasła" zaloguj się hasłem itd. ale najgorsze że po wejściu do muzyki ciągle mieli i pojawia się komunikat "wczytuję bibliotekę muzyczną iCloud" jak to gówno wyłączyć - pomóżcie proszę.

Próbowałem w iTunes/preferencje/pokaż  Music ale to nic nie daje. 



#2 aisthesis

aisthesis
  • 7 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 października 2015 - 22:30

Potwierdzam istniejący problem i także szukam odpowiedzi... żadne z intuicyjnych rozwiązań nie działa.


Witam mam taki problem - wypróbowałem  MUSIC i podziękowałem bo wszystko mi się kaszaniło zawczasu anulowałem subskrypcję i teraz nie wiem jak to cholerstwo wyłączyć.

Po odpaleniu iTunes z uporem maniaka wyświetla się komunikat "sesja biblioteki muzycznej iCloud wygasła" zaloguj się hasłem itd. ale najgorsze że po wejściu do muzyki ciągle mieli i pojawia się komunikat "wczytuję bibliotekę muzyczną iCloud" jak to gówno wyłączyć - pomóżcie proszę.

Próbowałem w iTunes/preferencje/pokaż  Music ale to nic nie daje. 

Rozwiązaniem jest wylogowanie się z iTunes i ponowne zalogowanie. 



#3 robson21

robson21
  • 42 postów

Napisano 22 października 2015 - 12:47

Witam, 

 

Również mam ten problem od jakiegoś czasu. Wczoraj zacząłem temat zagłębiać dzwoniąc do pomocy technicznej Apple - zaczeli od wyzerowania histori i danych witryn safari, wylogowanie i zalogowanie do iCloud, potem bezpieczne uruchomienie komputera z przytrzymaniem lewego shift, reset PRAM aż po utworzenie nowego użytkownika na którym ten problem się nie pojawił więc Pani na infolini powiedziała, że jest to problem z użytkownikiem na komputerze w co osobiście nie chce mi się wierzyć.

Dłużej nie mogłem rozmawiać więc Pani zapronowała, że podeśle mi numer sprawy żeby nie zaczynać od początku oraz załączy link, w którym mogą być przydatne informacje https://support.appl.../pl-pl/HT204443 - nie miałem jeszcze czasu tam zajrzeć ale wątpie, żebym znalazł tam rozwiązanie.


Prawdopodobnie udało się rozwiązać problem - w iTunes -> sklep -> wyloguj się, a następnie ponownie trzeba się zalogować.

Wszystko powinno być już dobrze


Użytkownik robson21 edytował ten post 22 października 2015 - 12:09


#4 quantyzator

quantyzator
  • 51 postów

Napisano 22 października 2015 - 15:14

Ja w końcu poradziłem sobie trochę inaczej - Konto/informacje o koncie/iTunes w chmurze/zarządzaj urządzeniami   w tym miejscu pousuwałem urządzenia i wszystko wróciło do normy następnie przywróciłem urządzenia  z poziomu iPada i iPhone'a.

Wielkie dzięki za pomoc.

Pozdrawiam gorąco.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych