Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 wrócił z serwisu - inny IMEI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paula Przetakowska

Paula Przetakowska
  • 1 postów

Napisano 21 października 2015 - 11:26

Cześć!

 

Dziś z serwisu wrócił mój iPhone 5. W formularzu odbioru sprzętu, w rubryce "wykonane czynności" napisano "Gwarancyjna wymiana wadliwie działającego urządzenia. Nr seryjny nowego urządzenia to ...". iPhone został dostarczony w starym pudełku, w pudełku, w którym wysłałam go do serwisu. Obecny nr seryjny jest zatem inny niż na pudełku. Różni się również IMEI, ponieważ na pudełku widnieje stary, a na odwrocie telefonu nowy. Czy refabrykowany telefon nie powinien zostać dostarczony w nowym pudełku? Z numerem seryjnym oraz IMEI odpowiadającym numerom na odwrocie telefonu? Obawiam się, że przy ewentualnej reklamacji może być to spory kłopot.

 

Dziękuję za pomoc  ;)



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 24 października 2015 - 09:07

Serwisy Apple nie sprzedają urządzeń tylko je naprawiają (czasami poprzez wymianę całego urządzenia - tak jak w Twoim przypadku). Nie słyszałem żeby ktokolwiek dostał z serwisu nowe, kolorowe pudełko z nowymi numerami. Do reklamacji w serwisie pudełko nie jest potrzebne - oddaje się samego iP.
Zachowaj jednak ten "formularz odbioru sprzętu" bo jest on dla Ciebie dokumentem potwierdzającym autoryzowaną wymianę urządzenia np. gdybyś chciała go kiedyś sprzedać i wytłumaczyć przyszłemu Użytkownikowi różnice w numerach, 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 października 2015 - 14:07

Dostajesz sam nowy telefon i to jest normalne. Masz przecież papier z wymiany, a kiedyś dawali też naklejkę z nowymi numerami na pudełko. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 annasielecka

annasielecka
  • 1 postów

Napisano 28 listopada 2015 - 21:23

witam, oddalam telefon do serwisu aby wymieniono mi zbita szybke, cena 470zl. po trzech dniach zadzwoniono do mnie czy może chciałabym wymienic caly aparat na nowy, calkowicie nowy za ok 1500zl. w sumie ok, zgodzilam sie. Po czym otrzymuje wiadomosc :,,Przeprowadzamy weryfikację dokonanej naprawy Twojego urządzenia. Proces ten ma na celu sprawdzenie czy urządzenie jest w pełni sprawne." W sumie okazuje sie, ze wymiana szybki bedzie mnie kosztowac ok 1500zl! bo tel nie bedzie nowy, zostanie w nim wymieniona szybka i nadany nowy numer seryjny! Po kolejnej telefonicznej rozmowie dowiedzialam sie ze technik musi uruchomic tel aby sprawdzic czy wszystko w nim dziala... jak jest nowy to chyba nie trzeba? jak nie bedzie dzialal to od tego jest gwarancja, tak? w salonie, przed zakupem telefonu nikt mi go wczesniej nie daje sprawdzac.

 


Użytkownik annasielecka edytował ten post 28 listopada 2015 - 21:28


#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 listopada 2015 - 23:00

iPhone 5 na nowy (z 12mies. gwarancją) można wymienić (w paru serwisach w Polsce) <1300zł. więc 1500zł. wydaje się być trochę przesadzone, zwłaszcza że oddawałaś na wymianę ekranu która miała kosztować <500zł. Co to za serwis ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych