Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z ekranem w MacBook Air 13' początek 2015


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 21 października 2015 - 10:34

Cześć,

 

kupiłem niedawno mojej żonie MacBooka Air 13'. Mam z nim problem bo ekran się odkleja(?). Po ściśnięciu na pewien czas wraca do normy. Poza tym wszystko działa wyśmienicie.
Żona oczywiście nie przyznaje się do niczego ;] więc nie wiem co się stało. Jednak nie wygląda na to żeby komputer spadł na ziemię bo obudowa nie jest w żadnym miejscu drapnięta czy wgnieciona.

 

Czy ktoś może mi powiedzieć co tu się odbywa?

Czy można to wysłać do Apple jeśli komp jeszcze jest na gwarancji?

 

Zdjęcia:

http://prntscr.com/8tmdie

http://prntscr.com/8tmdok

http://prntscr.com/8tmdt4

http://prntscr.com/8tme21

 



#2 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 21 października 2015 - 11:14

Możesz próbować oddać na gwarancję do autoryzowanego serwisu Apple. Wtedy zobaczysz co Ci powiedzą. Możliwe, że jest to jakaś wada powstała przy produkcji.



#3 pawelnrg

pawelnrg
  • 525 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 21 października 2015 - 11:21

W tym miejscu znajduje się dwustronna taśma klejąca.Widocznie w tym miejscu nie trzyma.



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 października 2015 - 11:47

Ramka się odkleja, jeśli jest na gwarancji to serwis autoryzowany wymieni Ci całe skrzydło na nowe.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 aklukuk

aklukuk
  • 68 postów

Napisano 23 października 2015 - 08:18

Super. Dzięki za informacje. Podjadę do Cortlanda w Poznaniu i zobaczymy co mi powiedzą.



#6 bwp

bwp
  • 6 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 października 2015 - 15:37

Mam podobny problem.

Dzisiaj odebrałam swojego nowego macbooka air, early 2015, z którego właśnie piszę. Niestety moja radość nie trwała długo, po rozpakowaniu zauważyłam że ramka ekranu z prawej strony jest delikatnie wybrzuszona i odstaje :(

 

Macbooka kupiłam na allegro - nowiusieńki, zafoliowane pudełko, nie ma możliwości wymiany u sprzedawcy. Czy z racji tego, że macbook został kupiony dzisiaj mam szansę na wymianę na nowy w Apple czy tylko naprawa? Ile mniej więcej trwa wymiana/naprawa takiej wady?



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 października 2015 - 15:38

Idź do serwisu autoryzowanego, wymienią Ci ekran na nowy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 października 2015 - 18:54

Mam podobny problem.

Dzisiaj odebrałam swojego nowego macbooka air, early 2015, z którego właśnie piszę. Niestety moja radość nie trwała długo, po rozpakowaniu zauważyłam że ramka ekranu z prawej strony jest delikatnie wybrzuszona i odstaje :(

 

Macbooka kupiłam na allegro - nowiusieńki, zafoliowane pudełko, nie ma możliwości wymiany u sprzedawcy. Czy z racji tego, że macbook został kupiony dzisiaj mam szansę na wymianę na nowy w Apple czy tylko naprawa? Ile mniej więcej trwa wymiana/naprawa takiej wady?

Jeśli interesuje Cię wymiana całego komputera - to tylko u sprzedawcy (ale jak będzie chciał Ci naprawić a nie wymienić - to do wymiany go nie zmusisz). Jak kupiłaś od firmy do prywatnego użytku to masz prawo zażądać od sprzedawcy usunięcia wady, obniżenia ceny , itd.
"Zafoliowane" pudełko - jak tu już wielokrotnie pisano - nie jest gwarancją w zasadzie niczego. Np. jak kupujesz w markecie i korzystasz z ichniejszego prawa zwrotu w ciągu iluśtam dni, to jak myślisz co oni robią z tym co oddajesz ? : czyszczą, foliują i ... do następnego Klienta. Były już wielokrotnie opisywane przypadki zakupów "nowiutkich, zafoliowanych": lustrzanek z kartą na której były setki zdjęć, czy macbooków z założonymi 2 kontami, a nawet iP-ów w których "zwracający" zdążył przed oddaniem zamienić sobie baterię. Jak chcesz na gwarancji - to do serwisu producenta. Tak jak napisano: wymianiają w takim przypadku całe skrzydło.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych