Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

[iPhone 4S] Brak sieci - wszystko(?) już sprawdziłem i dalej nic


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Serfer

Serfer
  • 5 posts
  • SkądWwa

Posted 19 October 2015 - 19:06

Witam serdecznie,

 

Na wstępie wspomnę, że przewertowałem każdą możliwą ewentualność i każdą możliwą opcję i z góry dziękuję za komentarze typu "wpisz w google", "szukaj nie znalazłeś", "poszukaj na forum".

 

Piszę na forum po to, by poszerzyć swą wiedzę i zaczerpnąć jej od osób znających się lepiej na temacie niż ja aktualnie.

 

Kończąc słowa wstępu...

 

Mam iPhone'a 4S. Kupiony w Orange na abonament. Simlock na Orange (Polski). Ponad rok temu stracił zasięg i powiedział, zostaw mnie w spokoju, to znaczy komunikat "Szukam...". W Apple krzyknęłi ok. 600 złotych za naprawę. No i tak, przeleżał rok i postanowiłem go uruchomić. Kupiłem kartę Orange wkładam i nic. Pomijam fakt, że żre baterię jak chory (możliwe, że to przez to ciągłe szukanie).

 

RAZ złapał zasięg, ale po chwili gdy go wziąłem do ręki, to znów stracił i dalej "Szukam..."

  • Datę ustawiłem i włączałem oraz wyłączałem tryb samolotowy
  • Zrobiłem zerowanie ustawień systemowych
  • Zrobiłem wyzerowanie całego iPhone'a
  • Odtworzyłem go
  • Wprowadziłem w tryb DFU i go odtworzyłem
  • Zaaktualizowany jest do najnowszego iOS 9.0.2
  • Wybierałem manualnie sieć (znajduje sieci) i dalej "Brak sieci" lub "Szukam..."

Po tych operacjach iPhone zamiast wyrzucać komunikatu "Szukam.." wyrzuca "Brak sieci".

 

Tracę pomysły a internet poza powyższymi krokami nic więcej nie jest w stanie mi zaoferować.

 

Czy mogę liczyć na Waszą pomoc?
Z góry dziękuję! :)



#2 Jumper

Jumper
  • 276 posts
  • SkądŁódź

Posted 21 October 2015 - 16:08

Na pomoc liczyć możesz, wpierw ustaw właściwą strefę czasową (Warszawa + aktualna data + aktualny czas). Dalej sprawdzasz antene, jeśli to nie pomoże to najpewniej moduł na płytce.


Serwis Apple iPhone Łódź http://www.iservice24.pl

Zapraszam na fanpage: www.facebook.com/iservice24

+48 604 358 943


#3 Serfer

Serfer
  • 5 posts
  • SkądWwa

Posted 21 October 2015 - 16:13

Na pomoc liczyć możesz, wpierw ustaw właściwą strefę czasową (Warszawa + aktualna data + aktualny czas). Dalej sprawdzasz antene, jeśli to nie pomoże to najpewniej moduł na płytce.

 

Data, strefa i godzina została ustawiona poprawnie. Antena do mnie jedzie. Dam znać, czy to antena, czy jednak moduł na płytce.



#4 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 posts
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Posted 29 October 2015 - 21:02

Jeżeli zjada baterię i nie łapie sieci, to wymiana anteny wydaje się być zbędnym wywaleniem pieniędzy w błoto. Ja to bym szukał przyczyny w tym co się robi ciepłe i odpowiada za zasięg. A z ciekawości w Info o urządzeniu w sekcji Firmware Modem nie masz czasem pustego pola zamiast wersji zainstalowanego oprogramowania basebandu? 


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#5 Serfer

Serfer
  • 5 posts
  • SkądWwa

Posted 29 October 2015 - 22:29

Wymiana anteny nic nie dała.

 

 

Jeżeli zjada baterię i nie łapie sieci, to wymiana anteny wydaje się być zbędnym wywaleniem pieniędzy w błoto. Ja to bym szukał przyczyny w tym co się robi ciepłe i odpowiada za zasięg. A z ciekawości w Info o urządzeniu w sekcji Firmware Modem nie masz czasem pustego pola zamiast wersji zainstalowanego oprogramowania basebandu? 

 

Firmware mam 6.0.0



#6 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 29 October 2015 - 22:58

Wymiana anteny nigdy nic nie daje, bo ona się nie psuje. Masz uszkodzony jakiś układ na płycie głównej od zasięgu, wzmacniasz lub coś podobnego.

A co poprzedziło usterkę? Działał i nagle przestał czy może upadł albo został zamoczony?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Serfer

Serfer
  • 5 posts
  • SkądWwa

Posted 30 October 2015 - 07:32

Działał i nagle przestał. Domyślam się wlasnie ze to problem z układem. Dalsza naprawa i tak nie ma sensu juz.

#8 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 30 October 2015 - 09:03

Koszt naprawy w najgorszym przypadku to około 200-300 złotych, więc musisz sobie sam odpowiedzieć na pytanie czy to się opłaci.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users