Witam,
Mam następujący problem...
Kilka dni temu, zmieniłem główny adres mailowy swojego AppleID na inny.
IPhone przelogowany, problemów brak.
iTunes w obydwu przypadkach - IPhone i MBP - przelogowane, problemów brak.
Problem zaczął się przy logowaniu do iCloud na Mac'u - popełniłem zasadniczy błąd, nie wylogowałem urządzenia z usługi przed zmianą adresu mailowego. W chwili obecnej, iCloud żąda ode mnie hasła przypisanego do starego maila żeby wylogować się z usługi, natomiast po wpisaniu właściwego hasła, otrzymuje komunikat o błędnym haśle.
Czy istnieje jakiś nieinwazyjny sposób na wymuszenie wylogowania ze starego adresu z pominięciem użycia hasła?
Nie bardzo widzi mi się stawianie systemu od nowa, to nie Majkrosofty... :/
Ta sama bajka czeka mnie na iMacu, więc przed batalią z komputerami chciałbym przynajmniej jeden wykorzystywać w pełni...
PS: Wybaczcie że w Hardware, byłem przekonany że publikuje w dziale Software
Załączone pliki
Użytkownik osiken edytował ten post 17 października 2015 - 22:25