Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

kupiony iPhone bez iCloud po kilku dniach zablokowany iCloud... ?!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 vimoco

vimoco
  • 293 postów

Napisano 14 października 2015 - 16:55

Witam,

 

Kupiłem na poczatku października telefon iPhone 5 biały z rozbitym LCD w celu naprawy... oczywiscie upewnilem sie ze telefon nie ma blokady simlock, iCloud itp.. na stronie apple.com bylo ze blokada aktywacji jest wyłaczona - mam na to potwirdzajace zdjecie.

 

Telefon jak otrzymałem pod iTunes wymagał aktywacji SIM.. jednak uszkodzony jest także czytnik sim także darowałem sobie naprawę i zdecydowalem odsprzedać i zrobiłem zdjęcia, wszystko pokazane że iCloud wyłączony po imei itp Dzisiaj gośc dzwoni zainteresowany kupnem ze telefon ma zablokowany iCloud..... i faktycznie sprawdzilem i jest zablokowany pisze ze "Włączone".. jak to działa ?

 

I teraz telefon zamiast sprzedać za jakąś tam cene to jest wart prawie nic.... bo takich z blokada iCloud jest mnóstwo za groszę.

Ale nie rozumiem sytuacji tej jakm cudem może się tak stać jezeli telefon nie jest aktywowany... i teoretycznie nie był przypisany do iClouda i w dniu kupna, i kilka dni po kupnie strona Apple.com zwracała ze blokada aktywacji jest wyłączona.

 

Pozdrawiam


apple i'like..

#2 Finkiel

Finkiel
  • 110 postów

Napisano 16 października 2015 - 21:01

Iphone musiał być przypisany do czyjegoś konta iCloud, można to sprawdzić w ustawieniach (głupio zrobiłeś, że nie sprawdziłeś tego od razu po zakupie, trzeba było się wykosztować na naprawę tego slotu SIM). Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, spróbuj skontaktować się ze sprzedającym. Poza tym raczej nic się nie da zrobić, w najgorszym wypadku zostanie ci klocek na części (a najbardziej chodliwą jest właśnie ekran i lcd).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych