Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Orange, aktywacja iMessage i 2 stopniowej weryfikacji


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 13 October 2015 - 12:31

Witam!

 

Wczoraj odebrałem nowy egzemplarz iPhone 6 po wymianie gwarancyjnej. Aktywowałem telefon (bez problemów, iMessage itd.), ale miał 8.4.1 więc za pomocą DFU zainstalowałem na czysto 9.0.2. Teraz nie mogę aktywować iMessage (czekam na aktywacje - wysyła sms do UK ale nic się nie dzieje) oraz nie dochodzą do mnie wiadomości sms od Apple z 4 cyfrowym kodem autoryzującym do 2 stopniowej weryfikacji. Czy ktoś ma obecnie podobny problem? Wydaje mi się, że to wina Orange a nie iPhone, ponieważ próbowałem przełożyć kartę do innego telefonu na który smsy i tak nie przychodziły (tylko te od Apple). Z normalnymi połączeniami/sms nie mam problemów. Ustawienia operatora 21.0.



#2 landr

landr
  • 1396 posts

Posted 13 October 2015 - 20:24

Spróbuj, wyjąć kartę sim, następnie wyłącz telefon, następnie włóż kartę sim i włącz telefon......



#3 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 13 October 2015 - 22:35

Robiłem tak kilka razy. Zainstalowałem też na nowo 9.0.2, resetowałem ustawienia sieciowe, adres email na appleid.apple.com aktywowany, zresetowałem pęk kluczy. Dochodzą już smsy z kodem weryfikacyjnym do logowania np. na icloud.com, ale iMessage dalej wisi.



#4 nuggie

nuggie
  • 249 posts

Posted 14 October 2015 - 08:01

Mam to samo z iMessage. Nie moge aktywowac na nowym numerze od dwoch dni.



#5 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 14 October 2015 - 09:15

Mam to samo z iMessage. Nie moge aktywowac na nowym numerze od dwoch dni.

A też masz w Orange?



#6 nuggie

nuggie
  • 249 posts

Posted 15 October 2015 - 09:53

Tak, w Orange. Zrobiłem reset ustawien sieciowych, restore do 9.0.2 i bez zmian: "Aktywacja nie powieodła się..." ale na spisie połączeń widze, że sms jest wysyłany.

 

 

[update]

Zrobiłem własnie jeszacze raz i przeszło. Jest już ok.


Edited by nuggie, 15 October 2015 - 09:54.


#7 kostner

kostner
  • 302 posts

Posted 15 October 2015 - 09:54

Ja wczoraj zadzwoniłem do Apple, mają się odezwać do 2-3 dni.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users