Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 4s 9.0.2 - problem z wybieraniem głosowym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 12 października 2015 - 06:22

Witajcie

Mój problem z Iphone 4s polega na tym że gdy chociaż raz skorzystam z wybierania głosowego to później przy uruchomieniu pierwszy raz każdej aplikacji pojawia mi się czarny ekran, po włączeniu głównego menu przyciskiem powtórne włączenie aplikacji przebiega bez problemu. To samo się dzieje z menu szybkiego wyboru z zablokowanego ekranu, czyli kalkulatorem, aparatem itd, tylko tutaj aplikacja włącza się na ułamek sekundy i pojawia się czarny ekran. Po zrestartowaniu telefonu wszystko działa prawidłowo aż do momentu użycia wybierania głosowego. W poprzedniej wersji IOS czyli chyba 8.4 po użyciu wybierania głosowego nie mogłem używać w ogóle menu szybkiego wyboru z ekranu blokady bo po włączeniu którejkolwiek aplikacji (kalkulator, aparat itd) pojawiała się na ułamek sekundy po czym ekran robił się czarny. Zerowałem telefon, ustawiałem wszystko od nowa, ale nic to nie dało.

Gdy miałem IOS 8.4 dzwoniłem do pomocy technicznej Apple, poinformowano mnie że znają ten problem i "pracują nad jego rozwiązaniem". Czyli nie wiedzą jak to naprawić. Na wcześniejszych wersjach oprogramowania nie było tego problemu.

Czy ktoś z Was użytkowników Iphone 4s ma również taki sam problem, czy to wada wszystkich Iphone 4s, czy tylko u mnie jest z tym problem?

Czy to co się dzieje z telefonem jest podstawą do wysłania telefonu na podstawie niezgodności z umową i wymagać od sieci naprawy usterki? Telefon mam już ponad rok, jest z sieci Orange.

 


Użytkownik mr_andre edytował ten post 12 października 2015 - 06:23


#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2015 - 07:38

Zrób restore bez przywracania kopii i zobacz wtedy czy problem występuje.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 12 października 2015 - 08:28

Zrobiłem restore z wymazaniem wszyskich danych z ustawieniami, dodałem konto pocztowe z kontaktami gmail. Nie instalowałem żadnych aplikacji, nic nie zmieniałem w ustawieniach. Skorzystałem z wybierania głosowego i ten sam problem który opisałem w pierwszej wiadomości. Czyli jest to podstawa do oddania telefonu do operatora w celu usunięcia usterki?



#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2015 - 10:06

Nie jest, poza tym napisałeś, ze ma ponad rok, więc i tak nic nie wskórasz, bo jak odrzucą roszczenie to nic nie zrobisz, a ciężlo Ci będzie udowodnić, że jakaś wada istniała w momencie kupna, poza tym tego typu rzecz raczej się kwalifikuje pod gwarancje...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#5 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 12 października 2015 - 10:37

Czyli jeżeli z kolejną aktualizacją oprogramowania powstała wada w działaniu telefonu to kwalifikuje się to tylko pod gwarancję tak? Pod niezgodność z umową lub rękojmię już nie podciągną tego bo? Zaznaczam że na wcześniejszych wersjach oprogramowania działało wszystko prawidłowo. nic chyba pozostaje mi przedzwonić do pomocy technicznej Apple, lub salonu Orange w celu ustalenia czy naprawią tą usterkę czy mam przestać korzystać z wybierania głosowego.



#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2015 - 10:52

Wiesz dobrze, że Ci nie naprawią a pod "niezgodność towaru z umową" to nie podchodzi a do tego jest już za późno trochę, żeby móc cokolwiek ugrać. Jedynie możesz czekać, aż poprawią.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 12 października 2015 - 11:03

Rozmawiałem z pomocą techniczną, proponują przywrócić telefon przez Itunes, co powinno pomóc, bo całe oprogramowanie powinno być wgrane od nowa. Zerowanie z telefonu podobno tylko czyści ustawienia i usuwa dane użytkownika, więc jest nadzieja na naprawę błędu! Dam znać popołudniu czy podziałało.



#8 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2015 - 12:08

Rozmawiałem z pomocą techniczną, proponują przywrócić telefon przez Itunes, co powinno pomóc, bo całe oprogramowanie powinno być wgrane od nowa. Zerowanie z telefonu podobno tylko czyści ustawienia i usuwa dane użytkownika, więc jest nadzieja na naprawę błędu! Dam znać popołudniu czy podziałało.


A o czym ja pisałem w drugim poście tego wątku?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#9 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 października 2015 - 13:39

mam taki sam problem w 6 z 9.0.2

Wybieranie głosowe powoduje taki bug, ale pomaga „wyłącz i włącz Pan komputer” :)

Do ponownego wybrania głosowego.

Wydaje mi się, że nie jest to więc problem z telefonem a z softem.


Użytkownik MaciejNowak edytował ten post 12 października 2015 - 13:40

Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#10 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 13 października 2015 - 13:20

Niestety ale wgranie od nowa oprogramowania do telefonu poprzez itunes nie usunęło usterki. Nie wiem co dalej robić, czy da się zlikwidować ten błąd.



#11 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2015 - 14:18

Da się nie korzystać z wybierania głosowego do wydania następnej łaty.


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#12 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 14 października 2015 - 07:45

W sumie tylko przy pierwszym uruchomieniu każdej aplikacji w telefonie jest czarny ekran, dalej już działa wszystko prawidłowo do następnego zrestartowania telefonu i skorzystania z wybierania głosowego.



#13 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 16 października 2015 - 10:52

Witam ponownie, sprawdziłem dokumenty telefonu, wygląda na to że mam jeszcze gwarancję producenta, ponieważ faktura zakupu jest z 30 października. Czy posiadając gwarancję producenta opisana wada telefonu nadaje się na naprawę gwarancyjną?



#14 ak6

ak6
  • 31 postów

Napisano 16 października 2015 - 12:43

Zapytaj w serwisie.

Ale wątpię. Problem jest szerszy i związany z softem. Występuje na wszystkich telefonach z iOS bodajże 8.4 i nowszym.

 

http://myapple.pl/fo...9-czarny-ekran/

http://myapple.pl/fo...ja-się-zamyka/


Użytkownik ak6 edytował ten post 16 października 2015 - 12:50


#15 mr_andre

mr_andre
  • 20 postów

Napisano 20 października 2015 - 09:48

Problem rozwiązany !!!

Sprzedałem telefon na alledrogo ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych