Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z literami "a" i "ą" w iPadzie Air na iOS 9.0.2


Najlepsza odpowiedź cronopioverde , 07 października 2015 - 10:51

Mi to wygląda na angielski, a nie na polski. Przytrzymaj klawisz globusa w dolnym rzędzie i sprawdź, czy na pewno polski jest podświetlony. Spróbuj też usunąć polską klawiaturę z listy w ustawieniach i dodać ją ponownie. Jak to nie pomoże, to Ustawienia > Ogólne >Wyzeruj > Wyzeruj słownik klawiatury. Jeżeli i to nie pomoże, to bardziej radykalnie – wyzeruj wszystkie ustawienia. A w ostateczności zrobienie kopii w iCloud, ponowne wgranie oprogramowania i przywrócenie z kopii lub nawet odtworzenie oprogramowania bez przywracania.

@macsupport
??? W iPadzie? Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dejm

dejm
  • 2 postów

Napisano 07 października 2015 - 09:41

Witam,

 

jeden z użytkowników w mojej firmie ma problem z iPadem Air, a mianowicie z literami "a" i "ą" (czyli ich brakiem). System iOS 9.0.2. Ma oczywiście ustawiony język polski. Dodatkowo też jest problem z pisaniem maili (urywanie liter itp.).

 

Czy ktoś ma pomysł, jak ten problem rozwiązać?

 

 

Dzięki i pozdrawiam,

Damian

Załączone pliki



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 października 2015 - 09:47

Trzeba ustawić Polski Pro, a nie zwykły Polski.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 07 października 2015 - 10:51   Najlepsza odpowiedź

Mi to wygląda na angielski, a nie na polski. Przytrzymaj klawisz globusa w dolnym rzędzie i sprawdź, czy na pewno polski jest podświetlony. Spróbuj też usunąć polską klawiaturę z listy w ustawieniach i dodać ją ponownie. Jak to nie pomoże, to Ustawienia > Ogólne >Wyzeruj > Wyzeruj słownik klawiatury. Jeżeli i to nie pomoże, to bardziej radykalnie – wyzeruj wszystkie ustawienia. A w ostateczności zrobienie kopii w iCloud, ponowne wgranie oprogramowania i przywrócenie z kopii lub nawet odtworzenie oprogramowania bez przywracania.

@macsupport
??? W iPadzie?
  • dejm lubi to

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 października 2015 - 11:55

@macsupport
??? W iPadzie?

 

Faktycznie, w iPadzie nie ma tej opcji, ja w iPhonie mam. To widocznie jest ustawiony inny język niż Polski.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 dejm

dejm
  • 2 postów

Napisano 08 października 2015 - 11:13

Mi to wygląda na angielski, a nie na polski. Przytrzymaj klawisz globusa w dolnym rzędzie i sprawdź, czy na pewno polski jest podświetlony. Spróbuj też usunąć polską klawiaturę z listy w ustawieniach i dodać ją ponownie. Jak to nie pomoże, to Ustawienia > Ogólne >Wyzeruj > Wyzeruj słownik klawiatury. Jeżeli i to nie pomoże, to bardziej radykalnie – wyzeruj wszystkie ustawienia. A w ostateczności zrobienie kopii w iCloud, ponowne wgranie oprogramowania i przywrócenie z kopii lub nawet odtworzenie oprogramowania bez przywracania.

@macsupport
??? W iPadzie?

Faktycznie, pierwsze rozwiązanie zadziałało. Można zamknąć temat. Dziękuję bardzo :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych