Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s Biały ekran z czarnym logiem poczym wyłącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzywy108

krzywy108
  • 9 postów

Napisano 06 października 2015 - 13:23

Witam

 

Mam iPhona 5s i jest sytuacja jak wyżej w temacie a mianowicie gdy chce go włączyć za każdym razem pokazuje się na chwile biały ekran z czarnym logiem poczym gasnie i działą tylko podświetlenie.

 

Może ktoś spotkał sie z podobnym problemem.

 

 



#2 mastermind

mastermind
  • 54 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 listopada 2015 - 16:36

Witam

 

Mam iPhona 5s i jest sytuacja jak wyżej w temacie a mianowicie gdy chce go włączyć za każdym razem pokazuje się na chwile biały ekran z czarnym logiem poczym gasnie i działą tylko podświetlenie.

 

Może ktoś spotkał sie z podobnym problemem.

Wiem że dawno temu pisales ale może jeszcze Ci sie przyda. Robiles reset telefonu? Jednoczesnie przytrzymanie home button i przycisku odblokowujacego



#3 krzywy108

krzywy108
  • 9 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 11:18

robiłem, nadal tak samo reaguje telefon. płyta wygląda dobrze wszystko na miejscu jak powinno być.



#4 cparty

cparty
  • 11 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 14:31

Na twoim miejscu oddałbym telefon autoryzowanego serwisu, jeśli nie masz gwarancji to warto zapłacić nawet za samą ekspertyzę, będziesz dokładnie wiedział co się stało z iPhonem.



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 listopada 2015 - 15:20

Na twoim miejscu oddałbym telefon autoryzowanego serwisu, jeśli nie masz gwarancji to warto zapłacić nawet za samą ekspertyzę, będziesz dokładnie wiedział co się stało z iPhonem.

 

Nie żartuj. Ekspertyza w serwisie autoryzowanym będzie taka, że trzeba go wymienić za 1400 na nowego. Przecież nikt mu nie powie co jest zepsute, bo tego nikt tam nie sprawdza. A 120 złotych za to trzeba zapłacić.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 krzywy108

krzywy108
  • 9 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 16:09

A macie jakis pomysł ?



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 listopada 2015 - 16:11

Najpierw zacznij od napisania jaka jest historia tego iPhona. Czy było coś w nim naprawiane, rozkręcane? Czy przed usterką upadł albo był zalany?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 18 listopada 2015 - 16:20

A może by tak zacząć od wgrania nowego ios-a ? bo jedyne co autor wątku zrobił to reset przyciskami, zobaczyć co na to powie itunes, czy są jakieś błędy itd..



#9 krzywy108

krzywy108
  • 9 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 16:25

systemu nie można postawić telefon sie resetuje. Jest po upadku lecz działał normalnie przez poł roku  z pobitym wyświetlaczem, aż sie wyłączył i teraz jak sie próbuje włączyć to tylko na jakieś 5 sec włącza się pokazuje się biały ekran z czarnym logiem apple po czym robi się czarny ekran, a podświetlenie dalej działa przez jakieś kolejne 10 sec i wyłącza się


Użytkownik krzywy108 edytował ten post 18 listopada 2015 - 16:26


#10 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 18 listopada 2015 - 16:41

moim skromnym zdaniem masz pęknięcia pod ukladami BGA , można by spróbować podgrzać PCB do około 180-200st i zobaczyć efekty ale raczej płyta już na złom 



#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 listopada 2015 - 16:57

Satmar dobrze pisze - w takim przypadku to może być dosłownie wszystko. Trzeba wyciągnąć płytę, podłączyć inną baterię i złącze i wtedy spróbować jeszcze raz. Ale prawdopodobnie płyta na złom.


Użytkownik macsupport edytował ten post 18 listopada 2015 - 16:58

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 krzywy108

krzywy108
  • 9 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 17:27

inna bateria oraz inny wyświetlacz i jast tak samo. dziwne ze to sie po czasie stało a nie odrazu po upadku


Użytkownik krzywy108 edytował ten post 18 listopada 2015 - 17:45


#13 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 18 listopada 2015 - 18:40

 dziwne ze to sie po czasie stało a nie odrazu po upadku

Dziwne tylko dla Ciebie :) dla ludzi zajmujących się naprawą sprzętu z ukladami BGA itp...  to normalne zjawisko 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych