Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac nie może się połączyć z iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 KrisV

KrisV
  • 57 postów

Napisano 05 października 2015 - 07:45

Witam! Po aktualizacji mojego rMBP 13" (late 2013) za każdym razem przy starcie systemu wyskakuje taki oto komunikat:

"Mac nie może połączyć się z iCloud; „email” zgłasza problem." Potem gdy naciskam spróbuj ponownie to przenosi mnie do ustawień i muszę wpisywać hasło ręcznie i wtedy się loguje. Czy ktoś spotkał się już z czymś takim?



#2 mkamelg

mkamelg
  • 166 postów

Napisano 06 października 2015 - 19:10

Zainstalowałem El Capitan 2 października, dziś mamy 6 października i z dniem dzisiejszym problem sam sie rozwiązał, już załapuje hasło "z automatu". Wcześniej przez te kilka dni miałem tak jak Ty. Tak jakby system operacyjny z jakiegoś sobie tylko znanego powodu nie zapamiętywał hasła, zwłaszcza po dłuższej przerwie od zalogowania do iCloud (komputer wyłączony na kilka godzin w nocy). Jak już się zalogowałem do iCloud i np. za jakieś 15 minut wyłączyłem komputer i włączyłem go ponownie to nie było żadnych problemów.



#3 KrisV

KrisV
  • 57 postów

Napisano 07 października 2015 - 16:26

Niestety u mnie nadal nie działa. Gdy wyłączyłem i włączyłem za chwile też działało, ale teraz gdy włączyłem macbooka po około 8 godzinach znowu wyskoczył problem.



#4 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 grudnia 2015 - 10:50

Też walczę z tym problemem od kilku dni. Usunąłem wpisy w pęku kluczy, ale to nie pomogło. 


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#5 Gość_piomic75_*

Gość_piomic75_*

Napisano 25 lutego 2016 - 09:30

Koledzy rozwiazali problem z logowaniem ?



#6 KrisV

KrisV
  • 57 postów

Napisano 27 lutego 2016 - 00:03

Szczerze to sam się problem rozwiązał, nie mam pojęcia jak, po prostu przestało wyskakiwać.



#7 Gość_piomic75_*

Gość_piomic75_*

Napisano 27 lutego 2016 - 19:01

@KrisV dzieki.



#8 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 lutego 2016 - 21:50

Rozwiązaniem jest uruchomienie Maca w trybie bezpiecznym (Safe Mode) - trzeba nacisnąć Shift przy uruchamianiu. Wystarczy, że się załaduje, potem restart i już będzie ok. Dziwne? Dziwne, ale działa.


MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)

iPhone 14 Pro


#9 Gość_piomic75_*

Gość_piomic75_*

Napisano 29 lutego 2016 - 23:40

@dliwski dziekuje bardzo.

 

Niestety nie zadzialalo:-( Pomogla pomocna porada znaleziona na jakims hamerykanskim forum. Czyli wylogowanie sie z Apple ID, restert komputera i ponowne zalogowanie sie do Apple ID.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych