Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro 13" Early 2015/El Capitan 10.11.1 - problem z bluetoothem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ukiss

ukiss
  • 80 postów
  • SkądRadom

Napisano 30 września 2015 - 15:44


W swoim Macbooku mam problem z bluetoothem, a mianowicie cały czas pojawia mi się monit "Bluetooth niedostępny" Dzwoniąc do serwisu powiedzieli mi, że to dziwna sprawa gdyż bluetooth połączony jest z wifi, a wifi dział bez problemu.

Ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? 

Pozdrawiam


iPhone 6 16GB Space Grey + iPod nano 5G 8GB + MacBook Pro 13 Early 2015 


#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 30 września 2015 - 16:00

Co masz w raporcie systemowym zakładka USB? Najlepiej daj zrzut z ekranu


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 ukiss

ukiss
  • 80 postów
  • SkądRadom

Napisano 30 września 2015 - 16:12

http://zapodaj.net/7...59158d.png.html

http://zapodaj.net/1...2dc446.png.html


iPhone 6 16GB Space Grey + iPod nano 5G 8GB + MacBook Pro 13 Early 2015 


#4 blofeld

blofeld
  • 1 postów

Napisano 02 października 2015 - 09:32

Miałem taki sam problem, poradziłem sobie w następujący sposób:
1. Preferencje systemowe ---> Sieć
2. W oknie po lewej stronie usuwamy minusikiem usługi: bluetooth (wszystkie) i Wi-fi.
3. Akceptujemy zmiany i uruchamiamy ponownie komputer.

4. Wracamy do preferencji sieci i plusikiem dodajemy Wi-fi i ewentualnie bluetooth jeśli się automatycznie nie doda.

 

Powinno zadziałać.

Pozdrawiam



#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2015 - 11:32

Przypuszczam, że to mało pomoże bo w wykazie sprzętu podłączonego do USB brak karty bluetooth... ale spróbuj...


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#6 ukiss

ukiss
  • 80 postów
  • SkądRadom

Napisano 02 października 2015 - 13:34

Miałem taki sam problem, poradziłem sobie w następujący sposób:
1. Preferencje systemowe ---> Sieć
2. W oknie po lewej stronie usuwamy minusikiem usługi: bluetooth (wszystkie) i Wi-fi.
3. Akceptujemy zmiany i uruchamiamy ponownie komputer.

4. Wracamy do preferencji sieci i plusikiem dodajemy Wi-fi i ewentualnie bluetooth jeśli się automatycznie nie doda.

 

Powinno zadziałać.

Pozdrawiam

 

Niestety nadal to samo, widzi tylko wifi oraz Thunderbolt


iPhone 6 16GB Space Grey + iPod nano 5G 8GB + MacBook Pro 13 Early 2015 


#7 ukiss

ukiss
  • 80 postów
  • SkądRadom

Napisano 26 marca 2016 - 18:42

Nadal nikt nie pomoze w znalezieniu rozwiazania? 


iPhone 6 16GB Space Grey + iPod nano 5G 8GB + MacBook Pro 13 Early 2015 


#8 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 26 marca 2016 - 19:19

To jeszcze pokaż co widać pod Sprzęt > Bluetooth...



#9 ukiss

ukiss
  • 80 postów
  • SkądRadom

Napisano 26 marca 2016 - 21:57

To jeszcze pokaż co widać pod Sprzęt > Bluetooth...

http://imgur.com/ZUMjMLM

iPhone 6 16GB Space Grey + iPod nano 5G 8GB + MacBook Pro 13 Early 2015 


#10 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 26 marca 2016 - 23:11

No to obawiam się, że jeśli nic z tego nie pomoże, to tylko serwis...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych