Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro 13" late 2011 Problem z klawiaturą.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil Marcinek

Kamil Marcinek
  • 3 postów

Napisano 29 września 2015 - 10:56

Pytanie odnośnie modelu macbooka podanego w temacie.
Mianowicie raz na jakiś czas samoczynnie wyłącza sie klawiatura i trackpad. Przeczyscilem styki, sprawdziłem czy poprawnie zamocowane. Wszystko w tej materi jest w porządku.
Pytanie, czy miał ktoś z was kiedykolwiek podobny problem?
Może to nie jest powiązane z tematem ale port usb po stronie zasilacza też nie działa, wykazuje jedynie zasilanie.

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 września 2015 - 11:19

Jeśli jednocześnie przestają działać klawiatura i gładzik, a do tego nie działa złącze USB to prawdopodobnie masz uszkodzony chipset na płycie główne, jeśli dobrze pamiętam to BD82HM65.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 września 2015 - 13:06

A od kiedy w tym modelu PSOC jest bezpośrednio podłączony do PCH? Macsupport - szanuję twoją wiedzę, ale czasami warto sprawdzić ;). Podobny przypadek był niedawno i skończyło się na naprawie elementów biernych - MBP 13 A1278 early 2011 - usb nie czyta urządzeń ale daje zasilanie.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 września 2015 - 13:11

 Pewnie jest tak jak piszesz, u nas naprawą płyt zajmuje się inna osoba, z którą nie konsultowałem tego co piszę. Ta czy inaczej nie zmienia to faktu, że do naprawy jest płyta i samodzielnie w domu się tego nie zrobi.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Kamil Marcinek

Kamil Marcinek
  • 3 postów

Napisano 29 września 2015 - 13:55

Czytałem tamten temat wiec sprawa z usb jest zamknięta.
A co z samą klawiatura?

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 września 2015 - 15:06

Procesor PSOC dekoduje klawiaturę i gładzik i przez huba USB przekazuje reszcie komputera. Przypuszczam, że komputer jest po zalaniu i być może podobne uszkodzenia masz w swoim jak w w/w temacie.


  • Kamil Marcinek lubi to
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 Kamil Marcinek

Kamil Marcinek
  • 3 postów

Napisano 29 września 2015 - 15:08

Dziwne, bo nigdy go nie zalałem, możliwe, ze ktoś przede mna.
Zatem oddaje do serwisu, sam nic nie zdziałam.
Dzięki za pomoc!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych