Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z Apple ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ricohcn

ricohcn
  • 1 postów

Napisano 21 września 2015 - 08:09

Na moim Iphone 5S z iOS 9, występuje dziwny problem z logowaniem się do App Store i innych programów, które korzystają z Apple ID. Otóż iPhone po aktualizacji wylogował mnie z konta (prosił o podanie hasła). Kiedy podałem hasło system wyświetlił informację o błędnym haśle. Stwierdziłem, że może rzeczywiście wpisuję błędne więc je zresetowałem. Przy podaniu nowego hasła podczas logowania problem się powtarzał, że ciągle wpisuje złe hasło. Aktualnie, po wpisaniu hasła (prawidłowego!) wyświetla się monit o weryfikacji (załącznik).

Po kliknięciu w Ustawienia automatycznie przerzuca do procedury restartowania hasła do Apple ID. Wykonałem restart ponownie, ale to nic nie pomaga. Tak jakby system się zapętlił i za każdym razem każe mi restartować hasło. Oczywiście wpisywane hasło jest prawidłowe (można się zalogować do iTunes, icloud.com, appleid.apple.com).

SR i HR nie pomogły, restartowanie ustawień również. Jedyną opcją pozostaje jeszcze otworzenie oprogramowania, ale chce to zastosować w ostateczności. Czy ktoś ma może jakiś na to jakiś pomysł, spotkał się z podobnym przypadkiem?

Załączone pliki



#2 Wojteky2000

Wojteky2000
  • 4 postów

Napisano 21 września 2015 - 15:04

Zadzwoń do pomocy technicznej Apple. Może pomogą. Ja miałem podobny z moim IPhone'm 6 z IOS 8.3 i jakoś mi z tym pomogli ale już nie pamiętam jak

Użytkownik Wojteky2000 edytował ten post 21 września 2015 - 15:04


#3 odwiedzam

odwiedzam
  • 8 postów

Napisano 21 września 2015 - 19:12

Też to miałem wczoraj... Męczyłem się 3h z tym ale w końcu po paru próbach udało mi się wszędzie zalogować.Nie tylko Ty masz ten problem a sporo ludzi z iOS 9




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych