A czy cx 100 bedzie działał z macbookiem white 2010 opartym o GeForce 320M ?
 
	Problem z dyskiem GoodRam CX-100; Silicon Power S60 na MBP 2009/2010
			
				
					
						
					
					#26
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30 kwietnia 2016 - 11:55
			
				
					
						
					
					#27
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30 kwietnia 2016 - 23:17
Do czasu. Problemy mogą objawiać się różnie.
Pomogłem ? - Lubię to
			
				
					
						
					
					#28
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 02 maja 2016 - 20:28
Bartłomiej Biedrończyk raczyłeś przeczytać wątek? To tylko 2 strony.
W odpoweiedzi. Goodram CX100 lub Silicon Power S60 NIE BĘDĄ DZIAŁAŁY na żadnym macu opartym na moście nVidi (czyli roczniki 2009 wszystkie za wyłączeniem iMac na i3 i 2010 13" A1278). Kontroler zamontowany w tym dysku (Phison PS3110-S10) gryzie się z oprogramowaniem wewnętrznym nVidi i nic z tym fartem nie da się zrobić. Działa za to bez żadnych problemów z maszynami opartymi o mosty i PCH (Platform Controler Hub) intela - i to działa lepiej od samsunga.
Pozostaje Ci wymiana dysku, na np. Goodram C40 (jeśli chcesz pozostać przy Goodramie). Jest on wykonany na Phison PS3108 lub Phison PS3109 i te kontrolery poprawnie współpracują z twoim rocznikiem
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
			
				
					
						
					
					#29
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03 maja 2016 - 11:04
Przeczytałem, wszyscy pisali o komputerach z GF 9400 a ja mam 320M dla tego pytam bo nie było to oczywiste poza tym piszesz, że będzie działało na 2010 13" A1278 a tam właśnie jest 320m wiec ?
			
				
					
						
					
					#30
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03 maja 2016 - 17:11
Nie chodzi o grafikę tylko mostek na płycie. Do Twojego komputera ten dysk się nie nadaje.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
			
				
					
						
					
					#31
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25 grudnia 2016 - 21:35
Czyli A1342 (Mid-2010) i goodram iridium pro niekompatybilne?
Użytkownik yelram edytował ten post 25 grudnia 2016 - 23:05
			
				
					
						
					
					#32
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27 grudnia 2016 - 01:01
			
				
					
						
					
					#33
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27 grudnia 2016 - 18:40
Kup sobie np. Crucial MX300, a nie kombinuj z Toshibami, bo za chwilę się okaże, że będziesz kupował kolejny dysk. Miałem dwa razy klienta z SSD Toshiby w takim starszym MacBooku i nie dało się nawet systemu zainstalować.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
			
				
					
						
					
					#34
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27 grudnia 2016 - 18:55
Pytam bo po prostu mam iridium pro i toshiba q300 czy któryś z tych będzie działał...
			
				
					
						
					
					#35
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28 grudnia 2016 - 17:18
A kto testowali nowe SSD NAND 3D TLC ADATA Ultimate SU800 ?
Jestem osoba niedosłyszący. iPhone 12 Mini 128 GB / iPad 6th gen. LTE (2018) 128GB / iPad 12.9 3th gen. 64GB / MacBook Pro 2017 / iMac 27" 2020 / Apple Watch 5 WiFi
			
				
					
						
					
					#36
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23 lutego 2017 - 11:47
Wlasnie sformatowalem nowy IridiumPro i robie nowa instalke wszystko jest ok. Ja nie mam nvidii tylko chipset Intela w swoim macu.
Użytkownik Darkfutur edytował ten post 23 lutego 2017 - 12:13
			
				
					
						
					
					#37
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23 lutego 2017 - 14:39
Jakbyś napisał w swoim pierwszym poście jaki masz komputer to było by prościej coś doradzić, a jak Ty się bawisz w rebusy i każesz się domyślać jaki masz komputer to nie dziw się, że są błędne odpowiedzi.
- tumpio lubi to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych



 
			
			
			
				 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
			
			 
				
				
			
 
			
			
 
				
				
			
 
				
				
			 
				
				
			 
				
				
			







