Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s z iOS 9 czarny ekran


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#26 slawek_s7

slawek_s7
  • 14 postów

Napisano 29 października 2015 - 10:50

Czytam wasz temat od dłuższego czasu, bo na iP6+ miałem to samo. Wszystkie wasze pomysły działały na chwilkę lub max na 4 dni. Natomiast błąd naprawiłem w taki sposób:

 

Niestety trzeba wyzerować całego iPhona kontakty,aplikacje, wszystko - jest tam opcja wyzeruj. Nie wolno korzystać z backupu, bo to w nim jako w paczce jest ten "bakcyl" więc reset i odtworzenie nic nie daje bo wgrywa się ponownie oprogramowanie z błędem. Nie odtwarzacie tego backupu tylko w ustawieniach początkowych wybieracie, że to nowy iPhone. Podajecie później tylko swoje apple id wtedy kontakty wam wrócą. Zdjęcia jak macie w icloud to też nie jest problem. Trzeba sobie tylko od nowa pobierać swoje aplikacje no i spersonalizować iPhone. Na razie minęło 8 dni i telefon działa tak jak powinien bez tego podwójnego uruchamiania aplikacji. Skłaniam się też do tego samego co napisał Bania88 - to jest ewolucja tego błędu który powodował brak możliwości tj pojawianie się czarnego ekranu z zablokowanego ekranu przy wyborze aparatu albo kalkulatora - też tak miałem w ios8. Polecam - jest trochę roboty, ale wszystko działa jak należy.



#27 leon_g5

leon_g5
  • 101 postów

Napisano 29 października 2015 - 15:07

U mnie pomogła aktualizacja do 9.1. Chyba nie zaktualizowałeś IP?


MacBook Pro 13" 2019 i5, 8GB RAM, SSD 256 GB, iPhone 8


#28 rozowekalosze

rozowekalosze
  • 6 postów
  • SkądKabaty, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 30 listopada 2015 - 00:43

Czytam wasz temat od dłuższego czasu, bo na iP6+ miałem to samo. Wszystkie wasze pomysły działały na chwilkę lub max na 4 dni. Natomiast błąd naprawiłem w taki sposób:

 

Niestety trzeba wyzerować całego iPhona kontakty,aplikacje, wszystko - jest tam opcja wyzeruj. Nie wolno korzystać z backupu, bo to w nim jako w paczce jest ten "bakcyl" więc reset i odtworzenie nic nie daje bo wgrywa się ponownie oprogramowanie z błędem. Nie odtwarzacie tego backupu tylko w ustawieniach początkowych wybieracie, że to nowy iPhone. Podajecie później tylko swoje apple id wtedy kontakty wam wrócą. Zdjęcia jak macie w icloud to też nie jest problem. Trzeba sobie tylko od nowa pobierać swoje aplikacje no i spersonalizować iPhone. Na razie minęło 8 dni i telefon działa tak jak powinien bez tego podwójnego uruchamiania aplikacji. Skłaniam się też do tego samego co napisał Bania88 - to jest ewolucja tego błędu który powodował brak możliwości tj pojawianie się czarnego ekranu z zablokowanego ekranu przy wyborze aparatu albo kalkulatora - też tak miałem w ios8. Polecam - jest trochę roboty, ale wszystko działa jak należy.

Niestety u mnie nie pomogło. Nadal nie działa latarka i aparat z tyłu (czarny ekran). Odtworzyłam jako nowy na iOS 9.1. iSpot jest bezrady...


Użytkownik rozowekalosze edytował ten post 30 listopada 2015 - 00:43


#29 ak6

ak6
  • 31 postów

Napisano 30 listopada 2015 - 08:41

Dziwny ten bobol.
Jeszcze po zainstalowaniu 9.1 występował na moim telefonie. A gdzieś od półtora miesiąca. Już się więcej nie pojawił. Używam telefonu cały czas normalnie, włącznie z wybieraniem głosowym. I nic. Wcześniej było to nagminne.
Zaznaczam, że żadnego czar mary z telefonem nie robiłem. Nie przywracałem systemu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych