Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z logowaniem do Apple ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ununnilium

Ununnilium
  • 2 postów

Napisano 20 września 2015 - 08:24

Witam - wczoraj stałem się posiadaczem mojego pierwszego sprzętu z logiem Apple. Po wyjęciu telefonu z pudełka i przejściu wszystkich ekranów początkowych myślałem, że mogę się już cieszyć sprzętem. Jest jednak inaczej - nie mogę zalogować się do Apple ID anie żadnej usługi powiązanej z Apple. Podczas włączania telefonu założyłem nowe konto w domenie @icloud.com i jest ono podpięte do telefonu ale cały czas prosi mnie o hasło. Problem jest taki, że jak wpisuję poprawne hasło wyświetla różne komunikaty w stylu "błędne hasło", "nieznany błąd", "błąd weryfikacji" itp. Hasło jest na 100% poprawne gdyż na stronie oraz w iTunes loguję się bezproblemowo. Niektórzy radzą odpiąć Apple ID od telefonu ale żeby to zrobić z poziomu telefonu też prosi mnie o hasło. Miał ktoś kiedyś taki problem i wie jak go rozwiązać? Sprzęt kupiony nowy - nie z drugiej ręki.


Użytkownik Ununnilium edytował ten post 20 września 2015 - 08:25


#2 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 20 września 2015 - 08:37

Wejdź na iCloud.com i tam odłącz telefon od konta.
Fallout ...war, war never changes...

#3 Ununnilium

Ununnilium
  • 2 postów

Napisano 20 września 2015 - 08:58

Odłączyłem i wyzerowałem telefon jednak po ponownym uruchomieniu i próbie logowania dostaje komunikat "Nie można się zalogować". Dodam jeszcze, że zaraz po skonfigurowaniu iPhona zaktualizowałem go do wersji 9.0 Telefon przechodzi pierwszą weryfikację ale do Apple ID nie jestem w stanie się zalogować :(


Użytkownik Ununnilium edytował ten post 20 września 2015 - 09:00


#4 odwiedzam

odwiedzam
  • 8 postów

Napisano 20 września 2015 - 18:59

Rownież mam ten problem.Od dzisiaj jestem posiadaczem złotej szóstki i tuż po aktualizacji do iOS 9 nie mogę się nigdzie zalogować... Po paru próbach udało mi się zalogować do appstore i to wszystko.Dajce znać czy wam działa.

#5 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce/Wrocław

Napisano 20 września 2015 - 19:13

Macie karte? Abonament? Jeśli chodzi o logowanie do face time/imess czasami są problemy gdy jest telefon na karte.


iPhone 15 Pro Max 512GB


#6 odwiedzam

odwiedzam
  • 8 postów

Napisano 20 września 2015 - 19:15

Abonament i w chwili obecnej jestem wszędzie zalogowany.Pare prób i jakoś poszło.Chociaż nerwy puszczały od 3 godzin.

#7 moo

moo
  • 44 postów
  • SkądOpole/Częstochowa

Napisano 20 września 2015 - 20:55

A ja mam troszeczkę inne pytanie. Mój znajomy kupił kilka dni temu iphona 6 w ispot. i przy wyborze archiwim, jak już wybierze, pokazuje mu się komunikat zeby zalogował się do itunes store, app store, tylko, że nie pokazuje jego adresu email tylko jakiś dziwny, zupełnie inny. Jesli kliknie w pomiń ten krok, to iphone się normalnie uruchamia z jego kopią w i appstore wszystko jest ok... Więc o co chodzi? ktoś inny był posiadaczem tego iphone?


iPhone 11> iPhone X > iPhone 8 > iPhone 7 > iPhone 6s > iPhone 6 > iPhone 5s > iPhone 4s





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych