Witam - wczoraj stałem się posiadaczem mojego pierwszego sprzętu z logiem Apple. Po wyjęciu telefonu z pudełka i przejściu wszystkich ekranów początkowych myślałem, że mogę się już cieszyć sprzętem. Jest jednak inaczej - nie mogę zalogować się do Apple ID anie żadnej usługi powiązanej z Apple. Podczas włączania telefonu założyłem nowe konto w domenie @icloud.com i jest ono podpięte do telefonu ale cały czas prosi mnie o hasło. Problem jest taki, że jak wpisuję poprawne hasło wyświetla różne komunikaty w stylu "błędne hasło", "nieznany błąd", "błąd weryfikacji" itp. Hasło jest na 100% poprawne gdyż na stronie oraz w iTunes loguję się bezproblemowo. Niektórzy radzą odpiąć Apple ID od telefonu ale żeby to zrobić z poziomu telefonu też prosi mnie o hasło. Miał ktoś kiedyś taki problem i wie jak go rozwiązać? Sprzęt kupiony nowy - nie z drugiej ręki.
Edited by Ununnilium, 20 September 2015 - 08:25.