Mam problem jak w temacie; Siri nie działa przez 3G ale tylko w t-mobile.
Na wifi wszystko bez problemu, jak wyłączę wifi - klapa.
Wyświetla się znany komunikat "Sorry, I'm having trouble with the connection...
Próbowałem restore, reset ustawień sieciowych (wiele razy).
Sprawa występuje na moim i ojca iPhonie 6, jak rownież na zony iPhonie 5s - wszyscy w t-mobile.
Co lepsze, jak przełożę z iPada prepaida Orange, to nagle siri w telefonie działa, w iPadzie z kartą t-mobile przestaje działać.
Dodatkowo jakbym prowadził dłuższą "rozmowę" z siri na wifi i nagle wyszedłbym z zasięgu wifi to siri nie ma problemu kontynuować rozmowy już na samym 3G.
Zmieniałem w ustawieniach już chyba wszystko, nie wiem o co chodzi.
T-mobile zwala na "ejpla", Apple care zwala na t-mobile.
Mamy jakieś stare taryfy z blueconnect, ale jeszcze kilka miesięcy temu wszystko śmigało bez problemu. Wymieniłem nawet sim na nową generację i nic.
iPhone 6 - iOS 8.4 i 9
iPhone 5s - iOS 8.4
iPad air2 - iOS 9
Użytkownik oaks edytował ten post 19 września 2015 - 15:33