Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPhone 4s nie włącza się po pobraniu aktualizacji iOS 9!


Najlepsza odpowiedź Jamagicpl , 19 września 2015 - 12:26

Ja mam :) poszperałem w sieci i na tym forum i znalazłem rozwiązanie. Odziwo zadziałało bo zazwyczaj mam pecha do tego :)

niestety dane przepadły bo wiekszosc nie mialem zapisanych na icloud.

 

Podaję rozwiązanie:

 

Najpierw wprowadzamy urządzenie w tryb awaryjny (DFU).

Instrukcja na filmiku tutaj

 

youtube.com/watch?v=HYquJ_vll_4

 

Po wykonaniu czynności na filmie podłączamy urządzenie do komputera z włączonym iTunsem, który powinien wykryć nasze jabłko jako urządzenie np iPhone w trybie awaryjnym. Potem wystarczy kliknąć Odtwórz iPhone'a i czekać aż pobierze się nowy iOS i wgra się na urządzenie. Całość zajmuje ok 30 minut ale może być dłużej z tego co wyczytałem. Jeśli zajmuje więcej niż kilka godzin i brak reakcji należy powtórzyć całą procedurę. Po wgraniu iTunes powinien zakomunikować, że proces dobiegł końca a urządzenie powinno się uruchomić i być gotowe do nowej konfiguracji.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jamagicpl

Jamagicpl
  • 8 postów

Napisano 19 września 2015 - 10:20

Witam,

 

Wczoraj postanowiłem pobrać nowszą wersję oprogramowania do mojego iPhone'a ponieważ stara nie była kompatybilna z aplikacją którą chciałem pobrać. Nie orientowałem się, która wersja ostatnio wyszła, miałem bodajże 7.1.1 lub 7.1.2 nie jestem pewien. W każdym bądź razie pobrałem aktualnie dostępną czyli 9. Aktualizacja pobierała i instalowała sie dłużej niż zwykle, iPhone się kilka razy włączył i wyłaczył po czym pojawił sie ekran powitalny zupełnie jak w przypadku odpalenia nowej sztuki. Wybierz język.. etc.

Ustawiłem od nowa opcje, zalogowałem się do konta Apple i zauważyłem, że brakuje 90% kontaktów, zostało tylko jakieś 7 nic nie znaczących kontaktów typu pizzeria czy telefon do sklepu z meblami. iPhone jeszcze kilka razy się właczał i wyłaczał jakby doinstalowywał pozostałe części aktualizacji. W necie przeczytałem, że można sprobować samemu wyłaczyć i włączyć telefon lub zresetować go i powinien odzyskać kontakty, a jak nie to iTunes i odzyskiwać z zapisanej kopii. Wyłaczyłem telefon i chciałem włączyć lecz po wciśnięciu przycisku zasilania pojawia się logo Apple, później przygasa co było normalne przy odpalaniu i w momencie kiedy powinienn się uruchomić pod logiem pojawia sie pasek który ładuje się do jakiejś 1/3 i stoi w miejscu. Po ok. 5 minutach czasami krócej pasek znika i telefon się wyłącza i włącza z powrotem, znowu pojawia się pasek załadowany w 1/3 i tak w kółko. wcześniej łapało WiFi bo odzywał się mail a teraz zupełna cisza. Wymuszenie włączenia urządzenia poprzez przytrzymanie przycisków 10 sek nie daje żadnych rezultatów. Po podłączeniu do komputera wykrywa on urządzenie Apple lecz brak dostępu do zasobów pamięci, iTunes nie wykrywa telefonu.

 

Tak wygląda moja przygoda z iOS 9. Ktoś miał podony problem? Może ktoś mi pomóc? :(



#2 mortishia

mortishia
  • 2 postów

Napisano 19 września 2015 - 12:08

Mam dokładnie to samo! iTunes wykrywa telefon ale nie da rady potwierdzić synchronizacji bo ta jest wyświetlana na ekranie. 

 

Ktoś ma jakieś rozwiązanie?

 

 

 

Witam,

 

Wczoraj postanowiłem pobrać nowszą wersję oprogramowania do mojego iPhone'a ponieważ stara nie była kompatybilna z aplikacją którą chciałem pobrać. Nie orientowałem się, która wersja ostatnio wyszła, miałem bodajże 7.1.1 lub 7.1.2 nie jestem pewien. W każdym bądź razie pobrałem aktualnie dostępną czyli 9. Aktualizacja pobierała i instalowała sie dłużej niż zwykle, iPhone się kilka razy włączył i wyłaczył po czym pojawił sie ekran powitalny zupełnie jak w przypadku odpalenia nowej sztuki. Wybierz język.. etc.

Ustawiłem od nowa opcje, zalogowałem się do konta Apple i zauważyłem, że brakuje 90% kontaktów, zostało tylko jakieś 7 nic nie znaczących kontaktów typu pizzeria czy telefon do sklepu z meblami. iPhone jeszcze kilka razy się właczał i wyłaczał jakby doinstalowywał pozostałe części aktualizacji. W necie przeczytałem, że można sprobować samemu wyłaczyć i włączyć telefon lub zresetować go i powinien odzyskać kontakty, a jak nie to iTunes i odzyskiwać z zapisanej kopii. Wyłaczyłem telefon i chciałem włączyć lecz po wciśnięciu przycisku zasilania pojawia się logo Apple, później przygasa co było normalne przy odpalaniu i w momencie kiedy powinienn się uruchomić pod logiem pojawia sie pasek który ładuje się do jakiejś 1/3 i stoi w miejscu. Po ok. 5 minutach czasami krócej pasek znika i telefon się wyłącza i włącza z powrotem, znowu pojawia się pasek załadowany w 1/3 i tak w kółko. wcześniej łapało WiFi bo odzywał się mail a teraz zupełna cisza. Wymuszenie włączenia urządzenia poprzez przytrzymanie przycisków 10 sek nie daje żadnych rezultatów. Po podłączeniu do komputera wykrywa on urządzenie Apple lecz brak dostępu do zasobów pamięci, iTunes nie wykrywa telefonu.

 

Tak wygląda moja przygoda z iOS 9. Ktoś miał podony problem? Może ktoś mi pomóc? :(



#3 Jamagicpl

Jamagicpl
  • 8 postów

Napisano 19 września 2015 - 12:26   Najlepsza odpowiedź

Ja mam :) poszperałem w sieci i na tym forum i znalazłem rozwiązanie. Odziwo zadziałało bo zazwyczaj mam pecha do tego :)

niestety dane przepadły bo wiekszosc nie mialem zapisanych na icloud.

 

Podaję rozwiązanie:

 

Najpierw wprowadzamy urządzenie w tryb awaryjny (DFU).

Instrukcja na filmiku tutaj

 

youtube.com/watch?v=HYquJ_vll_4

 

Po wykonaniu czynności na filmie podłączamy urządzenie do komputera z włączonym iTunsem, który powinien wykryć nasze jabłko jako urządzenie np iPhone w trybie awaryjnym. Potem wystarczy kliknąć Odtwórz iPhone'a i czekać aż pobierze się nowy iOS i wgra się na urządzenie. Całość zajmuje ok 30 minut ale może być dłużej z tego co wyczytałem. Jeśli zajmuje więcej niż kilka godzin i brak reakcji należy powtórzyć całą procedurę. Po wgraniu iTunes powinien zakomunikować, że proces dobiegł końca a urządzenie powinno się uruchomić i być gotowe do nowej konfiguracji.


Użytkownik Jamagicpl edytował ten post 19 września 2015 - 12:28


#4 mortishia

mortishia
  • 2 postów

Napisano 19 września 2015 - 13:17

Działa! No, niestety traci się dane. Ale przynajmniej telefon działa. Dzięki ci magiku! 



#5 Jamagicpl

Jamagicpl
  • 8 postów

Napisano 19 września 2015 - 13:33

Prosze bardzo :D



#6 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 19 września 2015 - 14:04

Można było znaleźć na myapple, bo już kilka razy był poruszany problem, następnym razem polecam przejrzeć "Nowe posty".


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#7 Jamagicpl

Jamagicpl
  • 8 postów

Napisano 19 września 2015 - 14:10

A ja polecam przeczytanie tego co napisałem, bo napisałem, że własnie na tym forum znalazłem odpowiedź :) Zwykle tak bywa, że znajduje się potrzebne tematy jak już się napisze własny :)

 

 

Można zamknąc temat.


Użytkownik Jamagicpl edytował ten post 19 września 2015 - 14:12


#8 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 19 września 2015 - 14:22

Myślę że dyskusja nie ma sensu, bo problem jest rozwiązany, tylko napisałem że można często znaleźć rozwiązania na myapple.


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#9 Jamagicpl

Jamagicpl
  • 8 postów

Napisano 19 września 2015 - 14:54

Ja stwierdziłem to samo w poście wyżej ;)

Nope, napisałeś, że można było znaleźć i żeby szukać następnym razem ;P



#10 laiik

laiik
  • 7 postów

Napisano 30 października 2015 - 21:04

Witam, przed chwilą miałem ten sam problem i znalazłem lepsze rozwiązanie. Wystarczy wymusić ponowne uruchomienie, które nie skutkuje stratą danych. Przytrzymujemy przycisk budzenia/usypiania i home przez 10 sekund i to wszystko. Szkoda Waszych danych.



#11 Jamagicpl

Jamagicpl
  • 8 postów

Napisano 31 października 2015 - 00:54

Witam, przed chwilą miałem ten sam problem i znalazłem lepsze rozwiązanie. Wystarczy wymusić ponowne uruchomienie, które nie skutkuje stratą danych. Przytrzymujemy przycisk budzenia/usypiania i home przez 10 sekund i to wszystko. Szkoda Waszych danych.

 

Hej, niestety u mnie jak i u wielu innych ta opcja nie skutkowała. Pozostawała tylko moja instrukcja. Ale bardzo chętnie wysłucham jeśli wiesz jak przywrócić iPhonowi poprzednią wersję systemu gdyż mój 4s nie radzi sobie z zaktualizowaną wersją. Zacina się i bardzo muli.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych