Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Gwarancja 2-letnia. Prawda czy mit?


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#26 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 14 October 2015 - 10:28

Z własnego doświadczenia mogę wam napisać że dwuletnia gwarancja to mit, przynajmniej w Orange, trzeba samemu walczyć ze sprzedawcą(dystrybutorem) w moim przypadku TELL SA niestety odrzuciło moją reklamację twierdząc, że telefon w dniu wydania nie nosił wad które im wymieniłem, teraz pozostał mi tylko rzecznik praw konsumenta oraz sąd.

 

Nic Ci żaden rzecznik nie pomoże. Jeśli w dniu zakupu odebrałeś urządzenie sprawne to teraz już sam musisz udowodnić, że już wtedy było uszkodzone, a usterka dopiero teraz się ujawniła.

 

A co dokładnie reklamujesz? Co się iPhonowi stało?


Edited by macsupport, 14 October 2015 - 10:28.

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#27 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 14 October 2015 - 18:28

Bateria i kropki na ekranie z pierwszego posta. Baterią i tak nic nie ugra, bo ona się zużywa i nie podlega pod to raczej... Jedynie ekran, ale już po ptakach i tak.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#28 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2947 posts

Posted 14 October 2015 - 18:36

Z baterią się z tobą nie zgodzę - wystarczy że telefon łapie się do programu wymiany baterii ale i tak pewnie wtedy sprzedawca odda za nas telefon do programu wymiany i wyjdzie na to samo co byśmy sami oddali. 

 

Generalnie zawsze wygląda to tak że po gwarancji telefon idzie do serwisu serwis stwierdza wadę (albo i nie) i wystawia kosztorys na ~1200-1500zł i potem zaczyna się przepychanka i szukanie chętnych do zapłaty tej kwoty.



#29 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 14 October 2015 - 21:14

Z baterią się z tobą nie zgodzę - wystarczy że telefon łapie się do programu wymiany baterii ale i tak pewnie wtedy sprzedawca odda za nas telefon do programu wymiany i wyjdzie na to samo co byśmy sami oddali.


Sprzedawca tego nie zrobi, bo robiąc to, automatycznie uznaje wadę i po wymianie iPhone, okres ochrony idzie od nowa, więc jest to strzał sobie w stopę.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#30 cebmar

cebmar
  • 8 posts

Posted 16 October 2015 - 12:34

Nic Ci żaden rzecznik nie pomoże. Jeśli w dniu zakupu odebrałeś urządzenie sprawne to teraz już sam musisz udowodnić, że już wtedy było uszkodzone, a usterka dopiero teraz się ujawniła.

 

A co dokładnie reklamujesz? Co się iPhonowi stało?

Odklejony prawy górny róg ekranu, tzw, klikający ekran



#31 cebmar

cebmar
  • 8 posts

Posted 09 November 2015 - 16:37

Jednak iPhone został wymieniony, dzisiaj odebrałem świeży telefon z salonu Orange wymieniony przez Regenersis, dorzucenie rzecznika do CC w korespondencji mailowej sporo pomaga.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users