Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air 2 podczas ladowania ma nieprecyzyjny dotyk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#26 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2015 - 20:38

Zmieniałem ładowarkę tj. wziąłem od córki od iPad Air. Bez różnicy tj. problem u mnie nadal u córki wszystko ok.
Dodam, ze u mnie pojawia się tez problem gdy iPad nie jest podłączony do ładowarki.

 

To może być uszkodzony dotyk w takim razie albo coś na płyce, ale to serwis musi orzec. Przyczyną mogła być uwalona ładowarka, bo to typowy objaw uszkodzenia ładowarki. Ale oczywiście przyczyną mogło być coś innego, bo w elektronice mało co jest przewidywalne w tej chwili.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#27 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 03 października 2015 - 09:09

Bardzo dziwne, że w cortlandzie niczego nie stwierdzili, jak diagnozowali. Ja mam ten sam problem, ale jeszcze do serwisu nie oddałem. 


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#28 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 października 2015 - 16:01

Czy kolega uzyskał już jakieś informacje?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#29 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 06 października 2015 - 20:40

Czy kolega uzyskał już jakieś informacje?


Nie. Kolejne informacje przesłane dzis do Apple.

#30 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 października 2015 - 21:14

Żenada już chyba jakaś, ile maja czasu na postawienie diagnozy?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#31 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 07 października 2015 - 09:26

?.... ile maja czasu na postawienie diagnozy?


To chyba tylko w Apple wiedzą :) Wiem natomiast, że "..... z uwagi na premiery systemów - czas odpowiedzi działu inżynieryjnego zajmuje znacznie więcej czasu...".

#32 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 12 października 2015 - 07:11

Czesc,

dalej brak diagnozy?


  • tzk lubi to
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#33 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 12 października 2015 - 11:54

iPad ponownie trafił do serwisu. Dzis poruszyłem Twój przypadek z konsultantem Apple (tj. że znany jest mi kolejny podobny przypadek) i prosił abyś zgłosił na infolinię Apple rownież swojego iPada.

Użytkownik tzk edytował ten post 12 października 2015 - 11:56


#34 papux

papux
  • 128 postów
  • SkądPL

Napisano 12 października 2015 - 15:32

Typowe.

Zbyd duże naładowanie lub rozgrzanie baterii powoduje za duże pole magnetyczne co wpływa na czujniki pojemnościowe ekranu.

Normalnie często spotykane w telefonach, wystarczy wyciągnąć baterię i rozłądować urządzenie elektrostatycznie, jednak w Apple to problem :P



#35 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 13 października 2015 - 08:49

Ok, w takim razie zglosze to dzisiaj do apple na infolinie.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#36 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 13 października 2015 - 11:52

Zgłaszaj. Dzis dostałem informacje: "Uszkodzenie zdiagnozowane. Twoje urządzenie zostanie wymienione".

#37 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 13 października 2015 - 12:47

To jest bardzo dobra informacja.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#38 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 16 października 2015 - 19:15


To jest bardzo dobra informacja.

Dostalem "nowego" iPada. W trakcie pierwszego ładowania sprawdziłem i wyglada na to, ze problem jest nadal :(. Wychodzi wiec na to, że albo iPad Air 2 ma tendencje do zbierania jakiś zakłóceń albo co raczej mniej prawdopodobne trafiła się druga felerna sztuka.
Reasumujac mam problem, który miałem a co więcej jeden dodatkowy (nie tak uciążliwy jak dotyk), którego wcześniej nie miałem tj. nierównomiernie świecąca matryca - zaciemnienie po lewej stronie głownie w lewym górnym rogu.

Użytkownik tzk edytował ten post 16 października 2015 - 19:16


#39 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 19 października 2015 - 15:59

Ja prd, no to już jest żenada. Co w takiej sytuacji support? Jakieś komentarze? Czy procedura od nowa ?


Użytkownik gentelman edytował ten post 19 października 2015 - 15:59

Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#40 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 20 października 2015 - 09:14

Ja prd, no to już jest żenada. Co w takiej sytuacji support? Jakieś komentarze? Czy procedura od nowa ?


Procedura od nowa :(

#41 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 31 października 2015 - 21:16

Coś kolego ruszyło w temacie czy odpuściłeś?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#42 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 11:40

Coś kolego ruszyło w temacie czy odpuściłeś?


Na razie odpuściłem. Widać że jest problem. Dziś przeczytałem taką informacją dotyczącą LG/Nexusa:

"Teraz niektórzy posiadacze urządzenia mają problemy z panelem dotykowym, który przestaje regować na dotyk po podłączeniu ładowarki. Ma to dotyczyć wszystkich urządzeń wyprodukowanych we wrześniu oraz niektórych z października br. (pierwsze trzy liczby numeru seryjnego to 509 oraz 510)."

Skąd ja to znam :) pewnie moje dwa iPady miały wyświetlacz od LG.

#43 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 07 marca 2016 - 08:56

Odkopuje, cos moze sie ruszylo u kogos w temacie : ) ?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych