Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air 2 podczas ladowania ma nieprecyzyjny dotyk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 16 września 2015 - 12:36

Witam,

czy to jest normalne (zakladam, ze nie) ze podczas pracy na kablu iPad ma na tyle nieprecyzyjny dotyk, ze nie da sie z niego wrecz korzystac ? Pisanie, klikanie, nci nie jest tak dokladne jak podczas pracy na baterii.

 

Najnowsze iOS, restart urzadzenia, nic nie pomaga.

Praca na bat = zero problemow.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#2 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 17 września 2015 - 08:47

Mam to samo. Wcześniej miałem iPada 4 i nie było problemu. Odkąd wymieniłem na iPada Air 2 problem występuje. Mam tez wrażenie że bez zasilacza czasem się pojawia ten problem ale nie jest tak uciążliwy. Dodam, ze problem miałem na iOS 8.4.1 i po aktualizacji na iOS 9 nadal jest. Chyba wybiorę się do serwisu.

#3 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 18 września 2015 - 07:20

Bylem w serwisie, pech chcial, ze u nich wszystko bylo Ok. Jednak zauwazylem zaleznosc, ze jesli podlacze najpierw iPada pod ladowarke to objaw wystepuje, jednak jak przepne sie na usb pod Maca to laduje sie normalnie i objaw znika. Potem podepsne sie pod ladowarke sieciowa i tez objaw nie wystepuje. W serwisie cortland zrobili dokladnie to samo, dlatego nie zaobserwowali zjawiska. Zalecili, aby przywrocic oprogramowanie poprzed iTunes poprzez Odtworz. Jeszcze tego nie robilem. Chyba jednak zrobie to czym predzej, poniewaz iPad ma dopiero tydzien i jeszcze malo rzeczy ;)


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#4 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 18 września 2015 - 08:41

[quote name="gentelman" post="2003807" timestamp="1442557248"]Zalecili, aby przywrocic oprogramowanie poprzed iTunes poprzez Odtworz. Jeszcze tego nie robilem. Chyba jednak zrobie to czym predzej, poniewaz iPad ma dopiero tydzien i jeszcze malo rzeczy ;)[/quot]

Przywracanie nic nie daje. Instalowałem system na każdy możliwy sposób. Zakładałem nowego użytkownika. Problem potrafi zaniknąć na góra dwa dni by na nowo wrócić.
Wybieram się do serwisu i dla zobrazowania problemu mam filmiki. Mam nadzieje, ze wystarczą.
Problem nie jest nowy. Jak się wpisze w Google "iPad Air 2 touch screen responsive" jest trochę przypadków.

#5 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 18 września 2015 - 08:44

Pewnie jest gdzieś jakieś przebicie prądu.

#6 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 18 września 2015 - 13:20

Jesli jest przebicie to kwalifikuej sie chyba na wade fabryczna?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 września 2015 - 13:38

A Ty masz oryginalną ładowarkę i przewód USB? Sprawdzałeś na innej ładowarce i przewodzie?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 18 września 2015 - 16:45

Tak, pisałem zresztą, że iPad ma zaledwie tydzien. Jest nowy. Wszystko oryginalne.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#9 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 23 września 2015 - 19:11

Hej. Czy udało się zdiagnozować w serwisie problem?
Druga sprawa, ile powinien czasu ładować się iPad Air 2 do 100%?

Użytkownik gentelman edytował ten post 23 września 2015 - 19:24

Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#10 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 27 września 2015 - 15:38

.....Czy udało się zdiagnozować w serwisie problem?
....


Mój lezy w serwisie ispot. Naprawa/diagnoza miala trwac 3-5 dni (informacja z infolinii), 5-7 dni informacja na miejscu w serwisie. Po 5 dniach infolinia już podaje 7-9 dni wic pewnie bedzie 14 dni.

#11 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 27 września 2015 - 18:12

Daj znać jaka będzie opinia
Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#12 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 28 września 2015 - 13:04

Daj znać jaka będzie opinia


Odebrałem dziś iPada. Diagnoza: wszystko ok :/

#13 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 28 września 2015 - 13:55

No jak diagnoza ok, przeciez tak funkcjonowac to nie moze... Pokazywales im w serwisie ze tak sie dzieje w ich obecnosci?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#14 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 28 września 2015 - 14:38

No jak diagnoza ok, przeciez tak funkcjonowac to nie moze... Pokazywales im w serwisie ze tak sie dzieje w ich obecnosci?


To nie jest tak, ze problem pojawia się zawsze. Dlatego wysłałem im filmiki gdy problem występował. Czasami mam tak, ze kilka dni działa prawidłowo, czasami kilkanaście raz pod rząd jest problem.
Im się nie udało odtworzyć problemu stad ich diagnoza.

#15 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 28 września 2015 - 16:21

Jakie dalsze kroki? Co teraz zamierzasz z tym zrobić?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#16 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 28 września 2015 - 17:32

Jakie dalsze kroki? Co teraz zamierzasz z tym zrobić?


Dzwoniłem do Apple i teraz bedą zdalnie diagnozować. Dam znać jak coś się zmieni.

#17 PaluchK

PaluchK
  • 34 postów

Napisano 28 września 2015 - 18:24

Apple nie może polegać na filmikach/zdjeciach...Na infolinii słyszałem to tysiące razy. Jak mój ip5s nie reagował na dotyk to nagrałem 5 minutowy filmik jak był zdechniety ( z włączonym monitorem ) to mi powiedzieli ze musi byc diagnostyka, na której i tak wyszło ze telefon jest sprawny. Apple jak to Apple wymienili mi go na refuba i działał :) Polecam kupować sprzęt w AOS :) Relacjonuj co dalej sie wydarzy :)

#18 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 29 września 2015 - 20:02

I jak?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#19 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 29 września 2015 - 20:06

I jak?


Jeżeli to pytanie do mnie to dziś pobrano logi teraz w Apple bedą analizować. Czekam na sygnał co dalej.

#20 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 29 września 2015 - 20:52

To czekam na info od Ciebie.


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#21 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 02 października 2015 - 09:38

Kolego, jakies informacje od apple?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#22 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 02 października 2015 - 09:39

Pobrali logi, filmiki i na razie nie ma odzewu. Czekam do przyszłego i w razie czego będę interweniował.

#23 qb4hkm

qb4hkm
  • 529 postów

Napisano 02 października 2015 - 14:25

Ja tak miałem z iP6 i wątpliwego pochodzenia ładowarką niby od iPada...



#24 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2015 - 14:52

To jest ewidentnie problem z ładowarką. Wymieńcie ładowarkę i problem zniknie. Dlatego pod USB się tak nie dzieje.


  • tzk lubi to
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#25 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 02 października 2015 - 20:02

To jest ewidentnie problem z ładowarką. Wymieńcie ładowarkę i problem zniknie. Dlatego pod USB się tak nie dzieje.


Zmieniałem ładowarkę tj. wziąłem od córki od iPad Air. Bez różnicy tj. problem u mnie nadal u córki wszystko ok.
Dodam, ze u mnie pojawia się tez problem gdy iPad nie jest podłączony do ładowarki.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych