Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

TP-LINK TL-WDR3600 - nie działa internet na urządzeniach Apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaBo

JaBo
  • 211 postów

Napisano 14 września 2015 - 17:02

Cześć!

 

Od piątku mam mega dziwny problem. Od ok. roku posiadam router TP-LINK WDR-3600 i nie było z nim żadnych problemów.

 

Do piątku, po prostu internet na urządzeniach Apple (2xiPhone, iPad, MBP) chodzi mega topornie. Działaj tylko kilka stron, wszystko się tnie.

 

Ale co najdziwniejsze: na Windowsie (bootcamp) wszystko chodzi dobrze :| 

 

Co próbowałem?:

- resetować router (wyjąć z prądu i włączyć),

- resetować router do ustawień fabrycznych,

- reset PRAM w MBP

- czyszczenie historii Safari

- naprawa uprawnień dysku.

 

I nic.

 

Bardzo to jest dziwny problem - pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. Czy macie jakieś pomysły co to może być?


Komputer: MBP 13" || Telefon/odtwarzacz: iPhone 7  || Odtwarzacz: iPod 8GB (czarny) 2G


#2 lateralus

lateralus
  • 79 postów

Napisano 15 września 2015 - 11:02

A aktualizacja firmware routera, była?



#3 JaBo

JaBo
  • 211 postów

Napisano 18 września 2015 - 17:43

Była, aktualizowałem, już jakiś czas temu. Sprawa jest mega dziwna. Nie działają strony na sprzętach Apple.

 

Tymczasowo to rozwiązałem tak, że na sztywno w routerze kazałem przypisywać sprzętom DNSy Googla, czyli: 8.8.8.8 i 8.8.4.4. Ale nie wiem co jest grane.


Komputer: MBP 13" || Telefon/odtwarzacz: iPhone 7  || Odtwarzacz: iPod 8GB (czarny) 2G


#4 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 18 września 2015 - 20:50

No to masz problem z DNSami a nie z łączem. Kto jest Twoim ISP? 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#5 JaBo

JaBo
  • 211 postów

Napisano 19 września 2015 - 00:35

No to masz problem z DNSami a nie z łączem. Kto jest Twoim ISP? 

 

Prywatny dostawca, 3 lata 0 problemów. Ogarnięty gość. Zgłaszałem sprawę, stwierdził, że po jego stronie wszystko ok.

 

A może router zaczął źle mapować te DNSy? Sam nie wiem, kombinuję.


Komputer: MBP 13" || Telefon/odtwarzacz: iPhone 7  || Odtwarzacz: iPod 8GB (czarny) 2G





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych