Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Chrome zostawił kilka programów których nie da się usunąć.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 taran96

taran96
  • 96 postów
  • SkądKatowice

Napisano 09 września 2015 - 00:37

Cześć,

Jestem początkującym użytkownikiem maca ( mam go 5 dni) więc nie ogarniam niektórych rzeczy jeszcze, mam nadzieje że nie pytam o jakąś oczywistość:) Jak napisałem w temacie pobrałem google chrome na mojego maca ale po dłuższym użytkowaniu uznałem że zostanę przy safari. Odinstalowałem chrome przesuwając ikonkę z launchpada do kosza jak powiedziała mi pani w ispocie :) i tu pojawił się problem przy instalacji chrome zainstalowały mi się dodatkowo serwisy googla ( google search, gmail, dysk google, youtube) ale jak usunąłem chrome te serwisy zostały;/  i nie potrafię ich odinstalować/usunąć. Mam nadzieje że ktoś jest w stanie mi pomóć :) 

Patrz w prawo----------------------->Właśnie nieświadomie dałeś się zmanipulować

#2 Mycroft

Mycroft
  • 57 postów

Napisano 09 września 2015 - 03:29

Cześć,

Jestem początkującym użytkownikiem maca ( mam go 5 dni) więc nie ogarniam niektórych rzeczy jeszcze, mam nadzieje że nie pytam o jakąś oczywistość :) Jak napisałem w temacie pobrałem google chrome na mojego maca ale po dłuższym użytkowaniu uznałem że zostanę przy safari. Odinstalowałem chrome przesuwając ikonkę z launchpada do kosza jak powiedziała mi pani w ispocie :) i tu pojawił się problem przy instalacji chrome zainstalowały mi się dodatkowo serwisy googla ( google search, gmail, dysk google, youtube) ale jak usunąłem chrome te serwisy zostały;/  i nie potrafię ich odinstalować/usunąć. Mam nadzieje że ktoś jest w stanie mi pomóć :)