
Serwis Apple - szybkość i procedury działania
#1
Posted 28 August 2015 - 20:48
Ja nie wiem czy to jakiś Orwell? Jeżeli serwis stwierdza, że sobie nie radzi i trzeba wymienić sprzęt to nie można go wysłać w terminie takim jakbym go kupował w Apple Store, czyli 24h? To wydaje się jakieś chore!
Mogę prosić o radę, co powinienem w tej sytuacji zrobić?
#2
Posted 30 August 2015 - 13:39
https://prokonsumenc...ach-konsumenta/
Tyle teoria. W praktyce - udać się już do właściwego terytorialnie rzecznika praw konsumenta. Przy czym określić przedtem co się chce - obniżenia ceny, wymiany sprzętu na nowy lub odstąpienia od umowy kupna. Ja dążyłbym do odstąpienia od umowy.
#3
Posted 30 August 2015 - 17:38
Edited by Jacek Sawicz, 30 August 2015 - 17:39.
#4
Posted 30 August 2015 - 18:33
1. Dlatego idź już do Rzecznika - w Katowicach: https://bip.um.katow...hp?s=10&id=82
2. Może przedtem to rozjaśni sprawę: http://konsumentwsie...ojmi-procedura/
& http://konsumentwsie...ego-przedmiotu/
3. Rozsądny czas bez nadmiernej niedogodności dla Klienta - jak wynika z opisu - te terminy dawno zostały przekroczone/złamane. Teraz Będziesz czekał nie wiadomo ile i na co (może gruszki na wierzbie ?), a wszelakie terminy odwoławczo-reklamacyjne przepadną. Być może też sprzęt zostanie np. naprawiony w terminie i przy jego awaryjności zepsuje się ponownie po nim i zostaniesz z niczym. Działaj już i rezygnuj bez żalu z tego chłamu.
Edited by madmax332, 30 August 2015 - 18:56.
#5
Posted 30 August 2015 - 18:56
Dzięki za wskazówki.
Oczywiście jedno drugiemu nie przeszkadza i wniosę do sprzedawcy o odstąpienie od Umowy, ale obawiam się że nie będę mógł zrobić tego w trybie, że sprzęt jest po jednej naprawie i sprzedawca będzie zobowiązany do odstąpienia. Choć jutro muszę dopytać, czy naprawa musiała być zrobiona w trybie Ustawy, czy może być gwarancyjna.
Edited by Jacek Sawicz, 30 August 2015 - 19:02.
#6
Posted 30 August 2015 - 19:14
1. Trzeba było odstąpić od umowy odrazu (bo wada jest istotna).
2. http://konsumentwsie...ojmi-procedura/
3. Jak zwykle - diabeł tkwi w szczegółach danego przypadku. Rzecznik poprowadzi Cię przez nie odpowiednio i wskaże sposoby rozwiązania sprawy. Odpowiednią decyzję Podejmiesz we własnym zakresie. Przynajmnie ja dążyłbym w takim wypadku do definitywnego rozwiązania umowy.
Edited by madmax332, 30 August 2015 - 19:25.
#7
Posted 31 August 2015 - 15:50
A swoją drogą logika inżynierów Apple i sposób traktowania klienta woła o pomstę do nieba.
Edited by Jacek Sawicz, 31 August 2015 - 16:11.
#8
Posted 31 August 2015 - 18:01
1. Nie mogę niestety podjąć decyzji za Ciebie. Moje stanowisko już Znasz - bezwzględna i jak najszybsza rezygnacja z "ciuciubabki" & zwrot kasy zapłaconej za zakup tego szajsu. Żadnej tam obniżki czy lania innej podobnej "wazeliny". I tak wycisną z Ciebie czas i kasę, a potem .... . Niestety - w tym kraju dalej "Bareja wiecznie żywy".
2. Serwis to tylko serwis - gdzie "sztuka jest sztuka". Zapłaciłeś = oczekujesz. Nie podoba się to "do widzenia". Nawet nie zapłaczą .
Edited by madmax332, 31 August 2015 - 18:05.
#9
Posted 01 September 2015 - 21:31
Jednak to była matryca i naprawa zakończyła się sukcesem. Podziękowania dla pana Mateusza z Cortland w Katowicach.
madmax332 dziękuję za podpowiedzi - teraz trochę więcej wiem w tym temacie - oby się nie przydało.
Edited by Jacek Sawicz, 01 September 2015 - 21:32.
#10
Posted 02 September 2015 - 12:09
Oby nie.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users