Witam, sprawa wygląda następująco - w maju zeszłego roku zakupiłem w sklepie GSM nowego iPhona 5s. Niestety nie zainteresowałem się dokładniej fakturą, którą otrzymałem razem z zakupem, a która to jest fakturą VAT-0%, dla "towarów używanych", wobec czego nie obowiązuje nawet gwarancja producenta (brak prawdziwego. pierwotnego dowodu zakupu). Sprzedawca ten informuje jednak nieprzerwanie m.in. na swoich aukcjach allegro oraz stronie internetowej, że sprzedawane przez niego telefony objęte są normalną, 12 lub 24 miesięczną gwarancją producenta, co oczywiście nie może być prawdą właśnie z w/w powodu. W sytuacji, w której umowa okazuje się być nieuczciwa - towar w istocie nie posiadał gwarancji, mimo zapewnień sprzedawcy - czy zachodzi możliwość anulowania umowy i zwrotu telefonu? Nie interesowałbym się tym tematem, gdyby nie nieszczelność szkiełka aparatu i wlatywanie tam piasku / kurzu, oraz zablokowany przycisk włączania iPhona (bardzo ciężko chodzi).
Pozdrawiam