Witam. Mam problem z tym programem na systemie Yosemite. Jest jakiś sposób aby to wyłączyć? Proszę o wytłumaczenie wszystkiego krok po kroku, gdyż jestem nowy w Macach
Pozdrawiam.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 29 lipca 2015 - 16:19
Witam. Mam problem z tym programem na systemie Yosemite. Jest jakiś sposób aby to wyłączyć? Proszę o wytłumaczenie wszystkiego krok po kroku, gdyż jestem nowy w Macach
Pozdrawiam.
Napisano 29 lipca 2015 - 20:22
Nie używaj clean my mac, nie potrzeba na macu.
iPhone 15 Pro Max 512GB
Napisano 29 lipca 2015 - 21:15
Nie używaj OS X ma macu nie potrzeba.
MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2
Napisano 30 lipca 2015 - 06:49
Nie używaj OS X ma macu nie potrzeba.
?
iPhone 15 Pro Max 512GB
Napisano 30 lipca 2015 - 09:06
Tym klinmajmak’iem zrobicie sobie w końcu krzywdę i będzie: „usunąłem folder ~/Library, co zrobić... pisze z telefonu, pomocy"
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
Napisano 30 lipca 2015 - 10:21
Aż taki groźny nie jest. Żadnych bardzo ważnych plików systemowych czy całych katalogów nie próbował usuwać jak kiedyś go sprawdzałem (z ciekawości). Ale usuwa (o ile ktoś tego nie wyłączy) inne języki - oprócz polskiego i angielskiego, usuwa tymczasowe pliki i cache, co jest w sumie bez sensu bo za chwilę te pliki powracają, bo są po prostu potrzebne. Czasem czegoś nie rozpoznaje i też proponuje usunięcie. Błyszczy się i świeci animacjami. Taki bzdet na pokaz od sąsiadów z Ukrainy. Najgorzej jak się go puści na automatycznych opcjach.
Ludzie mają maleńkie dyski SSD i myślą, że cuda osiągną.
Tak naprawdę to więcej osiągną usuwając większość słowników z katalogu Dictionaries - no chyba, że ktoś tego używa (chiński, portugalski itp.), można usunąć wszystkie tapety (prawie pół gigabajta!), fotki ze screensaverów, niepotrzebne głosy - zostawiając Zosię czy tam Alison, pozbyć sie fontów z Bangladeszu czy Laosu, przynajmniej wiadomo, że to samo nie powróci.