Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kabel lightning przestał działać po czyszczeniu gniazda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukasz1803

lukasz1803
  • 9 postów

Napisano 25 lipca 2015 - 18:41

Cześć, mam mały problem z moim iPhone'm 5s. Ostatnio zaczęło mi przerywać ładowanie po poruszaniu kablem, stwierdziłem więc że konieczne jest przeczyszczenie gniazda lightning. Faktycznie było strasznie zasyfione jednak delikatnie wydłubałem kurz ze środka. Po tym zabiegu i po podłączeniu iPhona pod ładowarkę wyskoczył komunikat "Ten kabel lub akcesorium nie ma certyfikatu i może zawodzić podczas pracy z tym iPhone’em". Wiem, że temat był wałkowany ale jednak było to spowodowane aktualizacja do iOS 7. Ja jednak już dawno tą aktualizację  zrobiłem i kabel cały czas działał. Gniazda nie uszkodziłem podczas czyszczenia, bo sprawdzałem z kablem mojej siostry i wszystko jest ok. Wie ktoś może dlaczego mój kabel nagle został zablokowany przez iPhone'a? Pozdrawiam


Komputer:  MacBook Pro 15.4'' MGXC2 Telefon:  iPhone 5s 16GB Gold Odtwarzacz:  iPod Shuffle 4G Green

#2 gerberd

gerberd
  • 169 postów

Napisano 25 lipca 2015 - 20:34

Czy Twój kabel jest na 100% oryginalny?



#3 lukasz1803

lukasz1803
  • 9 postów

Napisano 26 lipca 2015 - 01:28

kupiłem go w sklepie jako oryginalny, przez pół roku nie sprawiał problemów mimo aktualizacji. sprawdziłem przed chwilą na nieoryginalnym i też ładuje... więc w czym może tkwić problem?
  • kubalon1 lubi to
Komputer:  MacBook Pro 15.4'' MGXC2 Telefon:  iPhone 5s 16GB Gold Odtwarzacz:  iPod Shuffle 4G Green

#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 lipca 2015 - 07:47

Uszkodzony dock. To są typowe objawy.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#5 lukasz1803

lukasz1803
  • 9 postów

Napisano 26 lipca 2015 - 09:44

Czyli żadne hard resety czy przywracanie do ustawień fabrycznych nie pomogą? Bo moim zdaniem problem tkwi w systemie skoro na innych kablach ładuje bez żadnych problemów, nie przerywa itd.
Komputer:  MacBook Pro 15.4'' MGXC2 Telefon:  iPhone 5s 16GB Gold Odtwarzacz:  iPod Shuffle 4G Green

#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 lipca 2015 - 10:24

Jeżeli na innych kablach działa, to znaczy w takim razie, ze problem jest z kablem, natomiast jeżeli kabel działa na innych urządzeniach znaczy, że problem jednak z dockiem.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 beton99

beton99
  • 9 postów

Napisano 14 marca 2016 - 12:16

A co jesli pojawia mi sie taki komunikat kilkunastokrotnie w ciagu dnia, nawet gdy nie laduje. Poprostu pojawia sie znienacka. Dodam, ze ladowarke mam oryginalna i telefon sie laduje. Komunikat wyskakuje od czasu do czasu w trakcie uzywania go w ciagu dnia.

#8 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 marca 2016 - 12:29

Bez kabla? Nie zwarłeś czegoś tam w gniazdku?


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych